GM: Στηρίζει τα black-owned media

Η General Motors βρίσκεται σε καλό δρόμο για το στόχο της να τοποθετήσει
το 8% των διαφημίσεών της σε media που ανήκουν σε Αφροαμερικανούς
έως το 2025, σύμφωνα με στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας που παρευρέθηκαν στο Black Owned Media Weekend στο Ντιτρόιτ.
Η General Motors ήταν ένας από τους χορηγούς του Weekend μαζί με τις Danone, Discover και multimedia εταιρείες, όπως οι Nativo, My Code και She Media. Ομιλητές της GM ήταν οι Shenan Reed, global chief media officer, Tarshena Armstrong, director, diversity marketing and development, και Brianne Boles-Marshall, diversity media strategy and investment lead. Η GM έκανε «σημαντικές αλλαγές» στο μοντέλο της για συνεργασία με διάφορα media το 2021 και ξεκίνησε ένα diverse fund στο οποίο η εταιρεία θα διαθέσει 50 εκατομμύρια δολάρια σε 10 χρόνια, για να υποστηρίξει και να κλιμακώσει διάφορες εταιρείες μάρκετινγκ. Οι κινήσεις έγιναν αφού η GM δέχθηκε πίεση από το μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης, Byron Allen, για τις πρακτικές δαπανών της.
Η diversity media strategy and investment lead, Boles-Marshall, αντιμετώπισε έμμεσα αυτήν τη στροφή που προκλήθηκε από τον Allen. «Μερικά χρόνια πριν, είχαμε την ευκαιρία να είμαστε εσωστρεφείς σχετικά με το πώς εμφανιζόμαστε στο τοπίο των media», δήλωσε η Boles-Marshall στο κοινό, προσθέτοντας: «Το πλεονέκτημα της ενδοσκόπησης είναι ότι μπορείς να αποκαλύψεις τι πραγματικά κάνεις καλύτερα».
Η General Motors ήταν ένας από τους χορηγούς του Weekend μαζί με τις Danone, Discover και multimedia εταιρείες, όπως οι Nativo, My Code και She Media. Ομιλητές της GM ήταν οι Shenan Reed, global chief media officer, Tarshena Armstrong, director, diversity marketing and development, και Brianne Boles-Marshall, diversity media strategy and investment lead. Η GM έκανε «σημαντικές αλλαγές» στο μοντέλο της για συνεργασία με διάφορα media το 2021 και ξεκίνησε ένα diverse fund στο οποίο η εταιρεία θα διαθέσει 50 εκατομμύρια δολάρια σε 10 χρόνια, για να υποστηρίξει και να κλιμακώσει διάφορες εταιρείες μάρκετινγκ. Οι κινήσεις έγιναν αφού η GM δέχθηκε πίεση από το μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης, Byron Allen, για τις πρακτικές δαπανών της.
Η diversity media strategy and investment lead, Boles-Marshall, αντιμετώπισε έμμεσα αυτήν τη στροφή που προκλήθηκε από τον Allen. «Μερικά χρόνια πριν, είχαμε την ευκαιρία να είμαστε εσωστρεφείς σχετικά με το πώς εμφανιζόμαστε στο τοπίο των media», δήλωσε η Boles-Marshall στο κοινό, προσθέτοντας: «Το πλεονέκτημα της ενδοσκόπησης είναι ότι μπορείς να αποκαλύψεις τι πραγματικά κάνεις καλύτερα».