To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Golden Drum 2022: 1000 συμμετοχές από 24 χώρες

Golden Drum 2022: 1000 συμμετοχές από 24 χώρες
Η περίοδος υποβολής συμμετοχών στο Golden Drum έχει ολοκληρωθεί. Το Φεστιβάλ έχει δεχτεί ήδη 1000 συμμετοχές, οι περισσότερες από τις οποίες προέρχονται από την Ουκρανία και ακολουθούν η Πολωνία, η Σλοβακία και η Ουγγαρία.

Τα δύο τρίτα των συμμετοχών φέτος γίνονται από ανεξάρτητα agencies. Οι αποφάσεις των 55 κριτών θα ανακοινωθούν δημόσια κατά τη διάρκεια των βραβείων Golden Drum Show Powered by Mastercard στις 23 Σεπτεμβρίου στο Rovinj της Κροατίας. Το πρόγραμμα του Φεστιβάλ που θα πραγματοποιηθεί στο Weekend Media Festival είναι ήδη διαθέσιμο.

Το Golden Drum Festival είναι εμπνευσμένο φέτος με το θέμα «REBUILDING CONNECTI ON» και φιλοδοξεί να επανενώσει, να επανασυνδεθεί και να αναζωπυρώσει τη δημιουργικότητα. Διαφημιζόμενοι, agencies και επαγγελματίες της επικοινωνίας και του marketing από 24 διαφορετικές χώρες συμμετέχουν με τις καλύτερες δουλειές τους στις τέσσερις διαφορετικές ενότητες: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum και μια ειδική ενότητα All Juries Section. Οι πέντε Κριτικές Επιτροπές καθοδηγούνται από εξαιρετικούς επαγγελματίες από όλο τον κόσμο. Το αποκορύφωμα του 28ου διαγωνισμού Golden Drum θα είναι η σχετική εκδήλωση, που θα τιμήσει τη  δημιουργικότητα και θα ανακοινώσει τους «καλύτερους από τους καλύτερους».

Το καλύτερο creative θα επιλεγεί από μια πενταμελή κριτική επιτροπή με επικεφαλής την Ghada Wali, την πολυβραβευμένη σχεδιάστρια που ανέπτυξε μια αραβική γραμματοσειρά η οποία επιλέχθηκε ως ένα από τα καλύτερα 100 κομμάτια γραφιστικής στον κόσμο από την Εταιρεία Τυπογραφικών Τεχνών στο Σικάγο.
TAGS: Golden Drum