To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Golden Drum: Ανακοίνωσε περισσότερες συμμετοχές

Golden Drum: Ανακοίνωσε  περισσότερες συμμετοχές
Ο διαγωνισμός Golden Drum καταγράφει αύξηση συμμετοχών με τον μεγαλύτερο αριθμό έργων να έχει η Ουκρανία, ακολουθούμενη από τη Ρουμανία, την Πολωνία, τη Σλοβακία, την Ουγγαρία και τη Βουλγαρία. Περισσότερα από τα μισά δημιουργικά projects προήλθαν από ανεξάρτητα agencies. Ο αριθμός των συμμετοχών στην ενότητα Creative Media Excellence ξεπέρασε τις προσδοκίες της διεύθυνσης του διαγων ισμού.
Οι νικητές του Golden Drum θα ανακοινωθούν κατά τη διάρκεια της απονομής των βραβείων Powered by Mastercard στις 10 Οκτωβρίου, στο Portorož της Σλοβενίας. Διαφημιστές, agencies και επαγγελματίες της επικοινωνίας και του marketing από 29 διαφορετικές χώρες συμμετέχουν με τις καλύτερες δουλειές τους σε πέντε διαφορετικές ενότητες: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum και μια ειδική All Juries ενότητα.
Ο αριθμός των συμμετοχών στο διαγωνισμό έχει ξεπεράσει τα προηγούμενα χρόνια. Ο Miha Bevc, διευθυντής Διαγωνισμού, δήλωσε: «Το Golden Drum παραδοσιακά παίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργική κοινότητα, το marketing και τη διαφήμιση στον ευρωπαϊκό διαφημιστικό χώρο. Ως εκ τούτου, είμαστε εξαιρετικά περήφανοι που το φεστιβάλ επιστρέφει ακόμα πιο δυνατό φέτος. Φορείς από 29 χώρες υπέβαλαν τα έργα τους φέτος, ξεπερνώντας τον αριθμό από πέρυσι. Οι περισσότερες συμμετοχές προήλθαν από την Ουκρανία, τη Ρουμανία, την Πολωνία, τη Σλοβακία, την Ουγγαρία και τη Βουλγαρία».
TAGS: Golden Drum