To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: Απολογήθηκε επίσημα στους διαφημιζόμενους

Google: Απολογήθηκε επίσημα στους διαφημιζόμενους
Σχόλιο του EMEA President Matt Brittin, κατά τη διάρκεια της Advertising Week Europe του Λονδίνου. 

Η Google απολογήθηκε επίσημα για την εμφάνιση διαφημίσεων μαζί με videos επιθετικού και προσβλητικού χαρακτήρα, έπειτα από την απόφαση της Havas να "παγώσει" τη διαφήμιση στο δίκτυό της και για λογαριασμό των πελατών της. 

Και η βρετανική κυβέρνηση, όμως, διέκοψε τη διαφήμισή της στο YouTube, καθώς ορισμένα διαφημιστικά του δημόσιου τομέα εμφανίστηκαν δίπλα σε videos που έφεραν ομοφοβικά και αντισημιτικά μηνύματα. Η Βρετανία αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά για την Alphabet (μητρική της Google) εκτός Ηνωμένων Πολιτειών, αποδίδοντας το 9% των παγκόσμιων διαφημιστικών εσόδων του τεχνολογικού κολοσσού. 

"Θέλω να απολογηθώ στους συνεργάτες και διαφημιζόμενους, που μπορεί να έχουν επηρεαστεί από το αμφιλεγόμενο περιεχόμενο, το οποίο συνοδεύει τις διαφημίσεις τους" ανέφερε σχετικά ο EMEA President της Google, Matt Brittin κατά τη διάρκεια event στην Advertising Week Europe του Λονδίνου και συμπλήρωσε πως η εταιρεία δεσμεύτηκε να απλοποιήσει τους διαφημιστικούς ελέγχους και να αυξήσει την επένδυση για την ταχεία βελτίωση των διαφημιστικών πολιτικών που ακολουθεί. 

Πέρα από γνωστά βρετανικά brands, ορισμένες από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο τόνισαν πως θα αναθεωρήσουν τον τρόπο συνεργασίας τους με τη Google. Σε αυτό το πλαίσιο, εξάλλου, ο WPP συζήτησε με πελάτες και media partners, όπως οι Google, Facebook και Snapchat την ανάγκη εύρεσης τρόπων για να προφυλαχθούν τα brands από τη σύνδεσή τους με κακόβουλο περιεχόμενο, που μπορεί να αμαυρώσει τη φήμη τους. 

"Οι Google και Facebook αποτελούν media εταιρείες που έχουν τις ίδιες ευθύνες με κάθε άλλη Media εταιρεία. Δεν μπορούν να εμφανίζονται σαν τεχνολογικές εταιρείες, ειδικότερα όταν εκμεταλλεύονται διαφημίσεις" ήταν το σχόλιο του Sir Martin Sorrell.