To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: H Srinivasan θα ηγηθεί στο AD Business

Google: H Srinivasan θα ηγηθεί στο AD Business
Η Vidhya Srinivasan, υπεύθυνη διαφημίσεων που προηγουμένως ήταν επικεφαλής στο product and engineering για το core search και τα shopping formats της Google, θα αναλάβει το ρόλο του Jerry Dischler, για να ηγηθεί των διαφημιστικών προσπαθειών της Google γύρω από το πρόγραμμα περιήγησης Chrome, καθώς η εταιρεία καταργεί σταδιακά το πρόγραμμα των third-party cookies.
«Μετά από περισσότερo από 15 χρόνια στον τομέα των διαφημίσεων της Google, ο Jerry Dischler αποφάσισε να αντιμετωπίσει μια νέα πρόκληση», έγραψε σε μια δήλωση ο Prabhakar Raghavan, ανώτερος αντιπρόεδρος του Knowledge & Informationτης της Google. Ο Dischler ηγήθηκε της εστίασης της Google σε νέες τεχνικές στόχευσης διαφημίσεων και μέτρησης που έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν για διαφημιστές, καταναλωτές και να ικανοποιούν τις ρυθμιστικές αρχές. Καθώς η εταιρεία προχωρά περαιτέρω στο απόρρητο των καταναλωτών και εφαρμόζει αλλαγές που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, η Srinivasan θα επιβλέπει όλες τις υπηρεσίες διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των μορφών διαφημίσεων στο YouTube και του programmatic advertising. Η Srinivasan εντάχθηκε στην Google πριν από τέσσερα χρόνια από την Amazon Web Services και εργάστηκε επίσης στην IBM.
TAGS: Google