To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: Μείωση 4% για τα έσοδα από διαφημίσεις

Google: Μείωση 4% για τα έσοδα από διαφημίσεις
H μείωση των διαφημιστικών πωλήσεων της Google συνεχίστηκε το τέταρτο τρίμηνο του 2022, καθώς η εταιρεία επηρεάστηκε από τη συνεχιζόμενη συρρίκνωση των προϋπολογισμών marketing. Το YouTube, το οποίο «έφτασε στο κόκκινο» το τρίτο τρίμηνο μετά από διαδοχικά τρίμηνα επιβράδυνσης της ανάπτυξης, σημείωσε μείωση 8% στα έσοδα από διαφημίσεις, φτάνοντας τα 7,9 δισ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα το προηγούμενο έτος.
Eπίσης τα έσοδα του Google Network μειώθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση στα 8,5 δισ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο. Η τεράστια επιχείρηση του search της Google, η οποία είχε παραμείνει δυναμική σε πολλές από τις προκλήσεις του 2022, παρουσίασε επίσης πτώση το δ’ τρίμηνο, με τα έσοδα από διαφημίσεις να μειώνονται κατά 2% στα 42,6 δισ. δολάρια.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Google, Sundar Pichai, δήλωσε κατά τη διάρκεια call με αναλυτές σχετικά με τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου ότι στο μακροοικονομικό κλίμα «υπάρχουν περισσότερες προκλήσεις», με αποτέλεσμα περαιτέρω μείωση των δαπανών για διαφημίσεις.
Τα συνολικά έσοδα από διαφημίσεις της Google μειώθηκαν στα 59 δισ. δολάρια - μειωμένα κατά 4% ή 2,2 δισ. δολάρια σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Δεδομένου ότι το 78% των εσόδων της Google προέρχεται από διαφημίσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία του τέταρτου τριμήνου της, η μείωση αυτών των εσόδων επηρέασε την απόδοση της μητρικής Alphabet.
Τα καθαρά έσοδά της Alphabet μειώθηκαν 34% στα 13,6 δισ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο.
TAGS: Google