To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: Πάνω από 50 δισ. τα διαφημιστικά έσοδα

Google: Πάνω από 50 δισ. τα διαφημιστικά έσοδα
Οικονομικά αποτελέσματα Alphabet Β ' τριμήνου

Η Αlphabet, μητρική εταιρεία των Google και YouTube, ανακοίνωσε εντυπωσιακά νούμερα για το δεύτερο τρίμηνο. Τα διαφημιστικά έσοδα της Google ξεπέρασαν το ορόσημο των 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση κατά 69% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube έφτασαν τα 7 δισ., καθώς ο ανταγωνιστής του TikTok, έφτασε τα 15 δισεκατομμύρια καθημερινά views τον Ιούνιο, περισσότερο από τα διπλάσια του προηγούμενου τριμήνου. Η συνολική απόδοση της Alphabet ήταν δυνατή, αφού τα έσοδα ανήλθαν σε 61,88 δισ., έναντι εκτίμησης για 56,16
δισ. και 38,2 δισ. ένα χρόνο νωρίτερα.

Τα λειτουργικά κέρδη επίσης αυξήθηκαν, κατά 31% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 19,3 δισ. Σημαντική μεταστροφή σημείωσαν ορισμένες κατηγορίες όπως το cloud business, που είδε τις απώλειές του να μειώνονται από 1,43 δισ. σε 541 εκατ. δολάρια τη φετινή χρονιά. Το Google Cloud συγκεκριμένα συνέχισε τη θετική του πορεία, καθώς σημείωσε έσοδα ύψους 4,6 δισ. δολαρίων, καταγράφοντας αύξηση 54% σε σχέση με τα περσινά επίπεδα.
TAGS: Google