Google: Παρουσίασε νέα εργαλεία για Publishers

Η Google λάνσαρε το Offerwall, ένα
«εργαλείο» δημιουργίας εσόδων για
publishers στο Google Ad Manager.
To Offerwall κυκλοφόρησε την
περασμένη Πέμπτη 26/6, για να
βοηθήσει τους εκδότες να δημιουργήσουν έσοδα, παρέχοντας παράλληλα στο κοινό επιλογές πρόσβασης στο περιεχόμενο.
Το προϊόν βρισκόταν
σε beta έκδοση μέχρι
τώρα.
Περίπου 1.000 pubishers παρείχαν πληροφορίες και σχόλια, για να βοηθήσουν την Google να αναπτύξει την υπηρεσία, η οποία πλέον επιτρέπει στο κοινό να επιλέξει τον τρόπο με τον οποίο θα αλληλεπιδράσει. Για παράδειγμα, να παρακολουθήσουν μια σύντομη διαφήμιση, να συμπληρώσουν μια γρήγορη έρευνα ή να πραγματοποιήσουν μικρές πληρωμές. Αυτή η προσέγγιση βοηθά τους εκδότες να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και το κοινό τους. Οι εκδότες που έχουν εφαρμόσει το Offerwall είδαν μια μέση αύξηση εσόδων κατά 9%.
Το Optimize είναι επίσης μια νέα λειτουργία που κυκλοφόρησε από την Google. Με γνώμονα την Τεχνητή Νοημοσύνη, το Optimize παρουσιάζει το Offerwall σε κάθε χρήστη την κατάλληλη στιγμή, για να αυξήσει την αλληλεπίδραση και τα έσοδα. Άλλα εργαλεία που παρουσίασε η Google, είναι το Custom Choice, που επιτρέπει στους εκδότες να προσθέσουν τις δικές τους μοναδικές επιλογές, όπως εγγραφές σε newsletters ή συνδρομές και το Rewarded Ads, που επιτρέπει στο κοινό να βλέπει μια διαφήμιση με αντάλλαγμα την πρόσβαση στο περιεχόμενο.
Περίπου 1.000 pubishers παρείχαν πληροφορίες και σχόλια, για να βοηθήσουν την Google να αναπτύξει την υπηρεσία, η οποία πλέον επιτρέπει στο κοινό να επιλέξει τον τρόπο με τον οποίο θα αλληλεπιδράσει. Για παράδειγμα, να παρακολουθήσουν μια σύντομη διαφήμιση, να συμπληρώσουν μια γρήγορη έρευνα ή να πραγματοποιήσουν μικρές πληρωμές. Αυτή η προσέγγιση βοηθά τους εκδότες να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και το κοινό τους. Οι εκδότες που έχουν εφαρμόσει το Offerwall είδαν μια μέση αύξηση εσόδων κατά 9%.
Το Optimize είναι επίσης μια νέα λειτουργία που κυκλοφόρησε από την Google. Με γνώμονα την Τεχνητή Νοημοσύνη, το Optimize παρουσιάζει το Offerwall σε κάθε χρήστη την κατάλληλη στιγμή, για να αυξήσει την αλληλεπίδραση και τα έσοδα. Άλλα εργαλεία που παρουσίασε η Google, είναι το Custom Choice, που επιτρέπει στους εκδότες να προσθέσουν τις δικές τους μοναδικές επιλογές, όπως εγγραφές σε newsletters ή συνδρομές και το Rewarded Ads, που επιτρέπει στο κοινό να βλέπει μια διαφήμιση με αντάλλαγμα την πρόσβαση στο περιεχόμενο.