To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: Σε δίκη για το διαχωρισμό του advertising

Google: Σε δίκη για το διαχωρισμό του advertising
Το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ ολοκλήρωσε τις τελικές αγορεύσεις του στη δίκη κατά της Google, ζητώντας από τη δικαστή LeonieBrinkema να επιβάλει το διαχωρισμό βασικών στοιχείων του advertising. Συγκεκριμένα, το DOJ επιδιώκει την πώληση του AdX και το άνοιγμα του πηγαίου κώδικα των αλγορίθμων δημοπρασιών ή, εναλλακτικά, την αποεπένδυση του Google Ad Manager.

Η Google αντέτεινε ότι η κυβέρνηση δεν απέδειξε την αναγκαιότητα αποεπένδυσης και ότι οι προτεινόμενες λύσεις είναι τεχνικά ανεφάρμοστες ή αλληλοκαλύπτονται με υπάρχοντες κανονισμούς. Η δικαστής Brinkema φάνηκε επιφυλακτική, εκφράζοντας αμφιβολίες για τη βιωσιμότητα και το βαθμό λεπτομέρειας των προτεινόμενων μέτρων, ενώ επεσήμανε ότι η Google σχεδιάζει να ασκήσει έφεση, κάτι που θα μπορούσε να παρατείνει την υπόθεση για χρόνια. Η απόφαση αναμένεται το 2026.

Στο μεταξύ, στελέχη της τεχνολογικής βιομηχανίας, όπως ο CEO του Pinterest Bill Ready, αμφιβάλλουν κατά πόσο ένας διαχωρισμός θα αποκαταστήσει τον ανταγωνισμό ή θα δημιουργήσει νέες εκδοχές των ίδιων προβλημάτων.

Καθώς η δίκη συνεχίζεται, το τοπίο της διαφήμισης μεταβάλλεται ραγδαία με την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης. Η Arielle Garcia του Check My Ads υποστηρίζει ότι η δίκη αποτελεί ήδη σημαντικό βήμα για μεγαλύτερη διαφάνεια και ισορροπία στο ad tech οικοσύστημα, παρά την αβεβαιότητα για την τελική έκβαση.
TAGS: Google