To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: Στην Essence τα media διεθνώς

Google: Στην Essence τα media διεθνώς
Η Google ενοποίησε τον αξίας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων παγκόσμιο λογαριασμό της media και τον παρέδωσε στην Essence, σύμφωνα με το Campaign US. Η Google συνεργάζεται με την Essence για περισσότερο από μία δεκαετία σε όλο το digital και programmatic media buying, αλλά το offline κομμάτι διαχειριζόταν η Omnicom.

Η PHD χειρίστηκε το business εντός των ΗΠΑ και η OMD στον υπόλοιπο κόσμο, με το τμήμα αυτό να αποτιμάται πιθανώς σε εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια σε billings. Η Essence κατείχε ήδη το 80% παγκοσμίως και ο λογαριασμός μετακινήθηκε χωρίς επίσημο review, σε μια προσπάθεια της Google να απλοποιήσει τις σχέσεις με τα agencies της, σύμφωνα με πηγές. Η Google δαπάνησε 5,4 δισ. δολάρια σε διαφημιστικά και προωθητικά έξοδα το 2020, σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση 10k, για τη μητρική Alphabet. Πηγές εκτιμούν ότι τα συνολικά media billings αποτιμώνται περίπου σε 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

«Όπως όλοι οι marketers, αξιολογούμε τακτικά τις αναθέσεις σε όλους τους agency partners», ανέφερε η CMO της Google, Lorraine Twohill, σε σχετική δήλωση στο Campaign US. Το 2020, η Google μείωσε προσωρινά το marketing budget στο μισό κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά από τότε έχει αρχίσει να αυξάνει το spend, καθώς η οικονομία ανακάμπτει, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η εταιρεία στην έκθεση των κερδών του τρίτου τριμήνου.
TAGS: Google, Essence