To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

GroupM: Πρόβλεψη για πτώση στη δαπάνη στην TV

GroupM: Πρόβλεψη για πτώση στη δαπάνη στην TV
Για πρώτη φορά από το 2015 το GroupM ισχυρίζεται ότι η τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη θα κυμανθεί κάτω από τα 65 δισεκατομμύρια δολάρια στο τέλος του 2019.

Η πτώση στα 64,3 δισεκατομμύρια δολάρια όσον αφορά τη δαπάνη στην τηλεόραση κατά τη διάρκεια του 2019 αποδίδεται σε κάποιες τάσεις μεγαλύτερης έκτασης, οι οποίες επηρεάζουν κάποιους σταθερούς διαφημιζόμενους στην TV. «Το βασικό σύνολο διαφημιζόμενων που έχουν καθορίσει ιστορικά τις τηλεοπτικές δαπάνες είναι πιθανό να μειώσει σχεδόν στο μισό τους προϋπολογισμούς που διαθέτει», γράφει στη σχετική έκθεση ο Brian Wieser, global president, business intelligence του GroupM.

Ο Wieser δήλωσε στο «The Drum» ότι η μείωση της τηλεοπτικής δαπάνης είναι «περισσότερο μια αλλαγή της οικονομίας και όχι μια αλλαγή των μέσων ενημέρωσης», αφού τα αναπτυσσόμενα digital brands είναι πιο πιθανό να διαφημιστούν στο εγγενές περιβάλλον τους, ενώ τα παραδοσιακά brands επαναπροσδιορίζουν τους προϋπολογισμούς τους όσον αφορά τη διαφημιστική δαπάνη. Μέχρι το τέλος του έτους, το GroupM αναφέρει ότι η ψηφιακή διαφημιστική δαπάνη θα φτάσει τα 112 δισ. δολάρια.

 Αυτό το ποσό αναμένεται να φθάσει τα 126,5 δισ. δολάρια έως το 2020, αντιπροσωπεύοντας το ήμισυ της συνολικής διαφημιστικής αγοράς. Το GroupM επέκτεινε τις προβλέψεις του στο 2024, προβλέποντας συνολική διαφημιστική δαπάνη στις ΗΠΑ ύψους περίπου 285 δισ. δολαρίων, εξαιρουμένων των πολιτικών διαφημίσεων. Η τηλεοπτική δαπάνη αναμένεται να ανέλθει σε 60,3 δισεκατομμύρια δολάρια ή 21% της συνολικής διαφημιστικής αγοράς.

TAGS: GroupM