To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

GroupM: Συνεργασία με την Tesco για retail media

GroupM: Συνεργασία με  την Tesco για retail media
Η GroupM και η retail media επιχείρηση της Tesco δημιούργησαν μια συνεργασία που επικεντρώνεται στην καινοτομία και τις λύσεις που βασίζονται σε δεδομένα στον χώρο του retail media. Η GroupM αναμένει να επωφεληθεί μέσω της πρόσβασης σε ένα «θησαυροφυλάκιο» δεδομένων που ανήκει στον κολοσσό των σούπερ μαρκετ τα οποία θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη γνώσεων και στη βελτίωση των δυνατοτήτων στρατηγικού σχεδιασμού του retail media.
Η Tesco Media and Insight, που τροφοδοτείται από τη θυγατρική της επιστήμης δεδομένων Dunnhumby, θα έχει με τη σειρά της πρόσβαση σε πελάτες της GroupM για να παρουσιάσει τις συνδεδεμένες προσφορές καταστημάτων της. «Αυτό είναι ένα σημαντικό ορόσημο για εμάς στην ανάπτυξη μιας στρατηγικής συνεργασίας μεγάλης κλίμακας», δήλωσε ο Nick Ashley, διευθυντής ανάπτυξης πελατών στην Tesco Media and Insight Platform. Η συμφωνία έρχεται καθώς το retail media βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης. Η GroupM προβλέπει αύξηση άνω του 17% στο retail media φέτος και 13% + ανάπτυξη το επόμενο έτος με συνολικές δαπάνες σχεδόν 170 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2025.Ο Luke Bozeat, Chief Operating Officer στην GroupM UK, δήλωσε: «Η συμφωνία δίνει σε εμάς και στους πελάτες μας την ευκαιρία να εξερευνήσουμε πραγματικά την πλήρη γκάμα ευκαιριών που προσφέρει το retail media και μας βάζει στην πρώτη γραμμή των πρωτοβουλιών για την προώθηση της περαιτέρω καινοτομίας σε αυτόν τον τομέα.