To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

GSK: Στην Publicis Media τα παγκόσμια media

GSK: Στην Publicis Media τα παγκόσμια media
Ο φαρμακευτικός κολοσσός GlaxoSmithKline αποφάσισε να αναθέσει τις media δραστηριότητές του, αξίας 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη Publicis Media, μετά από την ολοκλήρωση της σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας και σύμφωνα με ανθρώπους που έχουν γνώση του θέματος.

Η Publicis Media δημιούργησε για τον σκοπό αυτό μια ειδική, αφοσιωμένη ομάδα, που θα είναι υπεύθυνη για τον χειρισμό του συγκεκριμένου λογαριασμού. Η GSK δήλωσε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πως... "η GSK επανεξετάζει περιοδικά τις συμφωνίες για το media buying, ώστε να εξασφαλίσει ότι συνεχίζει να προσφέρει την καλύτερη αξία στις επιχειρήσεις της".

Η αναθεώρηση, την οποία διαχειρίστηκε η ID Comms, προέκυψε λιγότερο από τρία χρόνια αφότου η GSK επέλεξε τη MediaCom για τα ευρωπαϊκά της media, με την PHD να είναι υπεύθυνη για τις ΗΠΑ. Μέχρι πρόσφατα, η MediaCom χειριζόταν τα offline media για την EMEA, ενώ η αδερφή εταιρεία Mindshare χειριζόταν τον ανάλογο λογαριασμό στην APAC και τη Λατινική Αμερική και η Essence επέβλεπε το digital στην EMEA.

Το 2016 η GSK ολοκλήρωσε άλλη αναθεώρηση για τα λοιπά κομμάτια των επιχειρήσεων marketing επικοινωνίας, προσθέτοντας 9 εταιρείες στο ρόστερ της, συμπεριλαμβανομένων των Grey και Saatchi & Saatchi για τη διαφήμιση.

Εκπρόσωποι της GSK, της Publicis Media, της PHD και της MediaCom δεν ήταν άμεσα διαθέσιμοι για να σχολιάσουν την τελευταία εξέλιξη.