To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

H IPG Mediabrands φαβορί για τα media της Emirates

H IPG Mediabrands φαβορί για τα media της Emirates
Η IPG Mediabrands είναι έτοιμη να αναλάβει τον παγκόσμιο media λογαριασμό της Emirates, σύμφωνα με πληροφορίες, μετά από μια ανταγωνιστική διαδικασία αναθεώρησης. Η Havas και το WPP ήταν μεταξύ των υποψηφίων που πήραν μέρος στο spec.

 Εκπρόσωπος της Emirates αρνήθηκε να δώσει οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το αποτέλεσμα της αναθεώρησης, η οποία ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2019, αλλά η Havas επιβεβαίωσε ότι δεν θα συνεχίσει τη συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία. Πολλές πηγές ανέφεραν ότι η IPG Mediabrands είναι νικήτρια του spec και θα αναλάβει το φθινόπωρο. Θεωρείται ότι η UM της IPG Mediabrands, η οποία αποτελεί τον media buying βραχίονα της Interpublic, θα αναλάβει να ηγηθεί του λογαριασμού της Emirates.

Εκπρόσωπος Τύπου της Havas Media Group δήλωσε σχετικά: «Κατά τα τελευταία έξι χρόνια, η Havas Media Group έχει απολαύσει μια εποικοδομητική συνεργασία με την Emirates», συμπληρώνοντας ότι «οι ομάδες μας σε όλο τον κόσμο είναι πολύ περήφανες για την ανάπτυξη που έχουμε επιτύχει από κοινού. Ευχόμαστε στην αεροπορική εταιρεία συνεχή επιτυχία και ευημερία τα επόμενα χρόνια».