To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H PHD «κέρδισε» τα media της Ekaterra

H PHD «κέρδισε»  τα media της Ekaterra
Η Omnicom Media Group και το δίκτυο PHD αναδείχθηκε νικήτρια στην παγκόσμια αναθεώρηση για τον παγκόσμιο λογαριασμό media buying and planning της Ekaterra που πραγματοποιήθηκε ενόψει της αλλαγής ιδιοκτησίας.
Ο όμιλος Ekaterra επέλεξε την PHD ως το agency που θα χειρίζεται τα media μετά την απόσχιση της επιχείρησης από τη Unliver και την εξαγορά από επενδυτές. Σύμφωνα με το Campaign, στο τελικό στάδιο της διαδικασίας συμμετείχαν οι PHD και UM.
Η Ekaterra είναι η μεγαλύτερη επιχείρηση τσαγιού στον κόσμο και δραστηριοποιείται σε 42 αγορές. Τα brands της περιλαμβάνουν τα PG Tips, Lipton, Pukka και T2 και υπολογίζεται ότι επενδύει 70 εκατομμύρια ευρώ σε media κάθε χρόνο.
Η Unilever ολοκλήρωσε την πώληση του τμήματος τσαγιού στο fund CVC Capital Partners αυτόν το μήνα, αλλά είχε ξεκινήσει παγκόσμιο review για τα media, συνεργαζόμενη με την ID, νωρίτερα φέτος. Η Ekaterra ήθελε να βρει ένα digital first agency για να υποστηρίξει τις επενδύσεις και τις καμπάνιες στις παγκόσμιες αγορές.
Το χαρτοφυλάκιο της Ekaterra απέφερε παγκόσμια έσοδα περίπου 2 δισ. ευρώ το 2020, με τον όμιλο να διαθέτει 11 εργοστάσια παραγωγής σε τέσσερις ηπείρους και κτήματα τσαγιού σε τρεις χώρες.