H PHD «κέρδισε» τα media της Ekaterra

Η Omnicom Media Group και το
δίκτυο PHD αναδείχθηκε νικήτρια
στην παγκόσμια αναθεώρηση για
τον παγκόσμιο λογαριασμό media
buying and planning της Ekaterra
που πραγματοποιήθηκε ενόψει της
αλλαγής ιδιοκτησίας.
Ο όμιλος Ekaterra επέλεξε την PHD ως το agency που θα χειρίζεται τα media μετά την απόσχιση της επιχείρησης από τη Unliver και την εξαγορά από επενδυτές. Σύμφωνα με το Campaign, στο τελικό στάδιο της διαδικασίας συμμετείχαν οι PHD και UM.
Η Ekaterra είναι η μεγαλύτερη επιχείρηση τσαγιού στον κόσμο και δραστηριοποιείται σε 42 αγορές. Τα brands της περιλαμβάνουν τα PG Tips, Lipton, Pukka και T2 και υπολογίζεται ότι επενδύει 70 εκατομμύρια ευρώ σε media κάθε χρόνο.
Η Unilever ολοκλήρωσε την πώληση του τμήματος τσαγιού στο fund CVC Capital Partners αυτόν το μήνα, αλλά είχε ξεκινήσει παγκόσμιο review για τα media, συνεργαζόμενη με την ID, νωρίτερα φέτος. Η Ekaterra ήθελε να βρει ένα digital first agency για να υποστηρίξει τις επενδύσεις και τις καμπάνιες στις παγκόσμιες αγορές.
Το χαρτοφυλάκιο της Ekaterra απέφερε παγκόσμια έσοδα περίπου 2 δισ. ευρώ το 2020, με τον όμιλο να διαθέτει 11 εργοστάσια παραγωγής σε τέσσερις ηπείρους και κτήματα τσαγιού σε τρεις χώρες.
Ο όμιλος Ekaterra επέλεξε την PHD ως το agency που θα χειρίζεται τα media μετά την απόσχιση της επιχείρησης από τη Unliver και την εξαγορά από επενδυτές. Σύμφωνα με το Campaign, στο τελικό στάδιο της διαδικασίας συμμετείχαν οι PHD και UM.
Η Ekaterra είναι η μεγαλύτερη επιχείρηση τσαγιού στον κόσμο και δραστηριοποιείται σε 42 αγορές. Τα brands της περιλαμβάνουν τα PG Tips, Lipton, Pukka και T2 και υπολογίζεται ότι επενδύει 70 εκατομμύρια ευρώ σε media κάθε χρόνο.
Η Unilever ολοκλήρωσε την πώληση του τμήματος τσαγιού στο fund CVC Capital Partners αυτόν το μήνα, αλλά είχε ξεκινήσει παγκόσμιο review για τα media, συνεργαζόμενη με την ID, νωρίτερα φέτος. Η Ekaterra ήθελε να βρει ένα digital first agency για να υποστηρίξει τις επενδύσεις και τις καμπάνιες στις παγκόσμιες αγορές.
Το χαρτοφυλάκιο της Ekaterra απέφερε παγκόσμια έσοδα περίπου 2 δισ. ευρώ το 2020, με τον όμιλο να διαθέτει 11 εργοστάσια παραγωγής σε τέσσερις ηπείρους και κτήματα τσαγιού σε τρεις χώρες.