To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Havas: Επέκταση συνεργασίας με τη YouGov

Havas: Επέκταση  συνεργασίας με τη YouGov
Η YouGov και η Havas, οι οποίες συνεργάζονται επί μία δεκαετία, θα επεκτείνουν τη συνεργασία τους σε 26 αγορές, από 18 που ήταν μέχρι τώρα. Η συνεργασία αφορά τρεις παγκόσμιες προσαρμοσμένες ερευνητικές μελέτες: «Σημαντικές επωνυμίες»: η κορυφαία έρευνα της Havas, με πάνω από 15 χρόνια ανάλυσης του αντίκτυπου και της ισότητας των brands με βάση τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες των καταναλωτών σε προσωπικά, λειτουργικά και συλλογικά οφέλη - «Σύνδεση»: μια μελέτη της συσχέτισης της επωνυμίας και της επιρροής σε διάφορα στάδια του ταξιδιού λήψης αποφάσεων των καταναλωτών, που αξιοποιήθηκε για να παρέχει πληροφορίες στους πελάτες και να ενισχύει μια σειρά από εργαλεία σχεδιασμού σεναρίων. - «Περιεχόμενο»: μια εις βάθος έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα περιεχομένου και την εξερεύνηση περισσότερων από 35 τύπων περιεχομένου σε σχέση, απόδοση και προσδοκίες.
Ο Dan Hagen, παγκόσμιος επικεφαλής δεδομένων και τεχνολογίας της Havas Media Network, δήλωσε σχετικά: «Η διευρυμένη συνεργασία μας θα βελτιώσει σημαντικά αυτά που μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας και θα φέρει πληροφορίες από βασικές αγορές σε όλη την Ευρώπη, LATAM, MENA και APAC.Η YouGov έχει παγκόσμια εμβέλεια και δυνατότητες συνδεδεμένων δεδομένων που μας επέτρεψαν να τα ενσωματώσουμε στην πλατφόρμα δεδομένων και τεχνολογίας μας, Converged, σε αγορές σε όλο τον κόσμο».
Σύμφωνα με τη νέα αναθεωρημένη συμφωνία συνεργασίας, όλα τα βασικά units των Havas Media Network, Havas Creative Network και Havas Health Network - έχουν πρόσβαση στα Προφίλ YouGov και στα δεδομένα You Gov BrandIndex.