To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Havas: Επενδύει 400 εκατ. ευρώ σε τεχνολογία και ΑΙ

Havas: Επενδύει 400 εκατ. ευρώ σε τεχνολογία και ΑΙ
Η Havas σχεδιάζει να αναπτύξει ένα λειτουργικό σύστημα σε όλο τον όμιλο για να προωθήσει την περαιτέρω ενοποίηση μεταξύ των agencies της ως μέρος μιας νέας στρατηγικής. Ο Yannick Bolloré, διευθύνων σύμβουλος της Havas, μιλώντας στο Cannes Lions, είπε ότι ήταν μια «εξέλιξη» της προηγούμενης στρατηγικής «Together», που ξεκίνησε το 2013 για να ενθαρρύνει την εσωτερική συνεργασία.
Το λειτουργικό σύστημα του ομίλου βασίζεται σε ένα υπάρχον σύστημα media σχεδιασμού που ονομάζεται Converged, το οποίο έχει αναπτυχθεί από τη Havas Media από το 2020 και έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητά του τα τελευταία χρόνια για τους πελάτες. Τώρα θα κυκλοφορήσει σε όλα τα agencies του ομίλου -συμπεριλαμβανομένων των Havas Creative και Havas Health- με στόχο να τους δώσει πρόσβαση σε «διαφανή, πολλαπλά-πλατφορμικό σχεδιασμό κοινού» και καλύτερη μέτρηση.
Πελάτες όπως η KFC και η Sanofi έχουν ήδη χρησιμοποιήσει το εργαλείο, το οποίο «υπερφορτίζεται από τεχνητή νοημοσύνη, δεδομένα και τεχνολογία, αλλά εξακολουθεί να τροφοδοτείται από ανθρώπους», είπε ο Bolloré στο Campaign. Η Havas αυξάνει επίσης τις επενδύσεις της σε ΑΙ και άλλες τεχνολογίες μάρκετινγκ και δεδομένα σε 400 εκατ. ευρώ τα επόμενα τέσσερα χρόνια, αντικατοπτρίζοντας προηγούμενες κινήσεις των μεγαλύτερων αντιπάλων Publicis Groupe και WPP να επενδύσουν στην ΑΙ από τις αρχές του 2024.