To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Havas: Εξαγόρασε το experiential agency Bearded Kitten

Havas: Εξαγόρασε το experiential agency Bearded Kitten
Η Havas εξαγόρασε τo experiential agency Bearded Kitten, ενισχύοντας σημαντικά τις υπηρεσίες της στον τομέα των ζωντανών, διαδραστικών και immersive εμπειριών.

Η Bearded Kitten συνεργάζεται ήδη με μεγάλα brands όπως Netflix, Unilever, L’Oréal και Twitch, καθώς και με υπάρχοντες πελάτες της Havas Media Network UK, όπως Red Bull, Pokemon και Disney. Με την εξειδίκευσή της στο σχεδιασμό immersive εμπειριών, την κατασκευή σκηνικών και τη θεατρική παραγωγή, η εταιρεία θα ενδυναμώσει περαιτέρω την πλατφόρμα Havas Play, προσφέροντας βαθιά γνώση στους κλάδους της ψυχαγωγίας, του λιανεμπορίου και της πολυτέλειας. Η Bearded Kitten θα μετονομαστεί σε «Bearded Kitten, part of Havas Play» και θα συνεχίσει να λειτουργεί στις τωρινές εγκαταστάσεις της.

Ο ιδρυτής της, Barney Sutton, εντάσσεται στην ηγετική ομάδα της Havas Play και θα αναφέρεται στον CEO, Nick Wright. Ο Yannick Bolloré, πρόεδρος και CEO της Havas, δήλωσε ότι η Bearded Kitten είναι από τις κορυφαίες experiential agencies παγκοσμίως και ότι η απόκτηση αυτή δείχνει τη φιλοδοξία της Havas να ενισχύσει το Havas Play σε διεθνές επίπεδο. Ο Nick Wright τόνισε ότι η ενσωμάτωση της Bearded Kitten θα επιτρέψει την ανάπτυξη μεγαλύτερων και πιο τολμηρών ιδεών μέσω μιας πλήρως ενοποιημένης ομάδας. Ο Barney Sutton πρόσθεσε ότι η συνεργασία με τη Havas αποτελεί ιδανικό ταίριασμα, διατηρώντας το χαρακτήρα της εταιρείας αλλά με τη στήριξη και τους πόρους ενός παγκόσμιου ομίλου.
TAGS: Havas