To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Havas: Εξαγόρασε το social marketing agency Wilderness

Havas: Εξαγόρασε το social marketing agency Wilderness
Η Havas ανακοινώνει την εξαγορά της Wilderness, φέρνοντας βαθιά τεχνογνωσία στο social marketing στη Havas παγκοσμίως και ενισχύοντας τις υπάρχουσες υπηρεσίες των social media που «προσφέρονται» στη Havas Village London, στα γραφεία δημοσίων σχέσεων της και στη Havas Play, στο παγκόσμιο δίκτυο της Havas που είναι αφιερωμένο στη σύνδεση επωνυμιών με καταναλωτές μέσω εμπειριών πολιτισμού, ψυχαγωγίας και αθλητισμού.
Η Wilderness θα ενταχθεί στην Havas Play αποκτώντας πρόσβαση στην παγκόσμια κλίμακα και τη βάση πελατών του δικτύου. Η Wilderness ιδρύθηκε από τον Tom Jarvis το 2015 και αναδείχθηκε σημαντικός συνεργάτης σε μεγάλες μάρκες ψυχαγωγίας, όπως η Sony Pictures, η 20th Century και η Universal Pictures.
Η Wilderness έχει τις Disney+, BBC Studios, Ticketmaster και Heineken μεταξύ άλλων, στο χαρτοφυλάκιο της. «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τη Wilderness στην οικογένειά της Havas. Η Wilderness είναι μια ''προνοητική'' επιχείρηση, που ευθυγραμμίζεται απόλυτα με τη μοναδική θέση της Havas στο σταυροδρόμι της ψυχαγωγίας και της διαφήμισης, βοηθώντας τους πελάτες να προσεγγίσουν τους πελάτες τους με καινοτόμους και ουσιαστικούς τρόπους. Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε πώς η προσθήκη της Wilderness θα ενισχύσει τις ειδικότητες που παρέχονται από τη Havas Play και όλη τη Havas παγκοσμίως», δήλωσε ο Chairman και Global CEO, της Havas, Yannick Bolloré.