Havas: Οργανική αύξηση εσόδων 2,5% το πρώτο τρίμηνο

Αφού έχασε έδαφος το 2024, η
Havas ανακοίνωσε ότι επέστρεψε
στην ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο
με οργανική αύξηση εσόδων 2,5%
σύμφωνη με τις προβλέψεις ανάπτυξης άνω του 2% για το έτος.
Η εταιρεία ανέφερε συνολική καθαρή αύξηση εσόδων 5,2% στα
649 εκατομμύρια ευρώ (περίπου
727 εκατομμύρια δολάρια), η
οποία περιλαμβάνει συγχωνεύσεις και εξαγορές. Ο πρόεδρος και διευθύνων
σύμβουλος της εταιρείας, Yannick
Bolloré, δήλωσε ότι: «Η απόδοση
αντανακλά την επιχειρηματική μας δυναμική, ιδίως στη Βόρεια Αμερική και
τη Λατινική Αμερική, καθώς και την
πρόοδο στη στρατηγική μας για άμεσες εξαγορές».
Η εταιρεία συνήψε τρεις συμφωνίες συγχωνεύσεων και εξαγορών στο τρίμηνο, συμπεριλαμβανομένων της CA Sports (Ισπανία), του agency ηλεκτρονικών media Channel Barkers (ΗΠΑ) και του δημιουργικού agency Don (Αργεντινή). Η περιοχή της Βόρειας Αμερικής ανέκαμψε με οργανική ανάπτυξη 3,2% σε σύγκριση με μείωση 4% το πρώτο τρίμηνο του 2024. Η εταιρεία δήλωσε ότι η αύξηση οφείλεται στη διψήφια ανάπτυξη της Havas Health. Η Ευρώπη κατέγραψε μικρή πτώση (0,2%), με τη Γαλλία να παρουσιάζει κάποια ανάπτυξη στα media, ενώ οι δραστηριότητες στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν λίγο λόγω μείωσης στις δημιουργικές δραστηριότητες της εταιρείας. Τόσο η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού/Αφρικής όσο και η Λατινική Αμερική κατέγραψαν κέρδη σε οργανική βάση. Η εταιρεία σημείωσε ότι οι δασμοί που επέβαλε ο Αμερικανός πρόεδρος δεν έχουν επηρεάσει ακόμη τις δραστηριότητές της, αλλά «παρακολουθεί στενά την κατάσταση».
Η εταιρεία συνήψε τρεις συμφωνίες συγχωνεύσεων και εξαγορών στο τρίμηνο, συμπεριλαμβανομένων της CA Sports (Ισπανία), του agency ηλεκτρονικών media Channel Barkers (ΗΠΑ) και του δημιουργικού agency Don (Αργεντινή). Η περιοχή της Βόρειας Αμερικής ανέκαμψε με οργανική ανάπτυξη 3,2% σε σύγκριση με μείωση 4% το πρώτο τρίμηνο του 2024. Η εταιρεία δήλωσε ότι η αύξηση οφείλεται στη διψήφια ανάπτυξη της Havas Health. Η Ευρώπη κατέγραψε μικρή πτώση (0,2%), με τη Γαλλία να παρουσιάζει κάποια ανάπτυξη στα media, ενώ οι δραστηριότητες στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν λίγο λόγω μείωσης στις δημιουργικές δραστηριότητες της εταιρείας. Τόσο η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού/Αφρικής όσο και η Λατινική Αμερική κατέγραψαν κέρδη σε οργανική βάση. Η εταιρεία σημείωσε ότι οι δασμοί που επέβαλε ο Αμερικανός πρόεδρος δεν έχουν επηρεάσει ακόμη τις δραστηριότητές της, αλλά «παρακολουθεί στενά την κατάσταση».