Havas: Πτώση 0,8% στα έσοδα το 2024

Η Havas ανέφερε πτώση στα οργανικά καθαρά έσοδα κατά 0,8%
τόσο για το τέταρτο τρίμηνο όσο
και για το οικονομικό έτος 2024. Στο
πρώτο μέρος και μετά την απόσχιση
της Havas από τη μητρική Vivendi,
η εταιρεία ανέφερε καθαρά έσοδα
2,74 δισ. ευρώ (2,95 δισ. δολάρια)
για το 2024, αυξημένα κατά 1,5% σε ετήσια
βάση, που αντιπροσωπεύουν πτώση 8% σε
απόλυτους όρους. Η
ανάπτυξη ήταν -0,8%
σε σύγκριση με -2,3%
του τρίτου τριμήνου.
Το 2024 η Havas Media αντιπροσώπευε το 38% των εσόδων, η Havas Creative το 40% και η Havas Health το 22%. Η εταιρεία προβλέπει οργανική ανάπτυξη πάνω από 2% για το 2025 και περιθώριο κέρδους μεταξύ 12,5% και 13,5%. Ανά περιοχή κατά το 2024, η Ευρώπη αναπτύχθηκε οργανικά κατά 1,2%, η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού και η Αφρική κατά 1,1% και η Λατινική Αμερική κατά 14,7%. Ωστόσο, η Βόρεια Αμερική μειώθηκε κατά 6,6%. Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι πραγματοποίησε έξι εξαγορές το 2024. Η Havas ανέφερε συγκεκριμένα: «Το 2024 ήταν μια ιστορική χρονιά οικονομικών επιδόσεων και μετασχηματισμού για τη Havas, σηματοδοτώντας την επιτυχημένη εισαγωγή της στο Euronext Amsterdam και την έναρξη της σύγκλισης της παγκόσμιας στρατηγικής της. Σήμερα η εταιρεία επιδεικνύει ισχυρή ευελιξία και δεσμεύεται να οδηγηθεί σε κερδοφόρα ανάπτυξη, αξιοποιώντας ευκαιρίες σε τομείς που αναπτύσσονται γρήγορα, όπως το digital, το retail, η εμπειρία πελατών, ο σχεδιασμός και η στρατηγική συμβουλευτική, αυξάνοντας παράλληλα τις επενδύσεις σε δεδομένα, τεχνολογία και AI και ενισχύοντας το παγκόσμιο δίκτυο περιεχομένου».
Το 2024 η Havas Media αντιπροσώπευε το 38% των εσόδων, η Havas Creative το 40% και η Havas Health το 22%. Η εταιρεία προβλέπει οργανική ανάπτυξη πάνω από 2% για το 2025 και περιθώριο κέρδους μεταξύ 12,5% και 13,5%. Ανά περιοχή κατά το 2024, η Ευρώπη αναπτύχθηκε οργανικά κατά 1,2%, η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού και η Αφρική κατά 1,1% και η Λατινική Αμερική κατά 14,7%. Ωστόσο, η Βόρεια Αμερική μειώθηκε κατά 6,6%. Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι πραγματοποίησε έξι εξαγορές το 2024. Η Havas ανέφερε συγκεκριμένα: «Το 2024 ήταν μια ιστορική χρονιά οικονομικών επιδόσεων και μετασχηματισμού για τη Havas, σηματοδοτώντας την επιτυχημένη εισαγωγή της στο Euronext Amsterdam και την έναρξη της σύγκλισης της παγκόσμιας στρατηγικής της. Σήμερα η εταιρεία επιδεικνύει ισχυρή ευελιξία και δεσμεύεται να οδηγηθεί σε κερδοφόρα ανάπτυξη, αξιοποιώντας ευκαιρίες σε τομείς που αναπτύσσονται γρήγορα, όπως το digital, το retail, η εμπειρία πελατών, ο σχεδιασμός και η στρατηγική συμβουλευτική, αυξάνοντας παράλληλα τις επενδύσεις σε δεδομένα, τεχνολογία και AI και ενισχύοντας το παγκόσμιο δίκτυο περιεχομένου».