To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Havas: Σε πτώση τα οργανικά έσοδα κατά 1%

Havas: Σε πτώση τα οργανικά έσοδα κατά 1%
Η Havas ανακοίνωσε πτώση 1% στα οργανικά έσοδα, τα οποία άγγιξαν τα 2,4 δισ. ευρώ πέρυσι, ενώ τα κέρδη σημείωσαν αύξηση ως ένδειξη της «ευρωστίας του επιχειρηματικού της μοντέλου παρά το δύσκολο διαφημιστικό περιβάλλον», όπως δήλωσε η μητρική εταιρεία Vivendi.

 Η Vivendi, η οποία δημοσίευσε τα οικονομικά της αποτελέσματα την περασμένη εβδομάδα, ανέφερε ότι τα κέρδη της Havas πριν από τόκους, φόρους και αποσβέσεις αυξήθηκαν κατά 0,5% σε οργανική βάση στα 225 εκατ. ευρώ. Τα αποτελέσματα υπογράμμισαν τη δύναμη του media βραχίονα «χάρη στη νέα ουσιαστική media προσέγγιση, που ξεκίνησε στις αρχές του 2019». Αυτό το μοντέλο στοχεύει στη δημιουργία ισχυρότερων ή «ουσιαστικών» σχέσεων με το κοινό μέσω των media, που σημαίνουν τα μέγιστα γι' αυτούς τους καταναλωτές.

Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία λάνσαρε το Mx (που αντιπροσωπεύει τη media εμπειρία) τον Ιούλιο του 2019, που εξετάζει το πλαίσιο και το περιεχόμενο που είναι καλύτερο για να προσεγγίσει κάποιος μία συγκεκριμένη δημογραφική κατηγορία. Τα αποτελέσματα υπογράμμισαν επίσης τις «ισχυρές επιδόσεις» για τις υπηρεσίες υγείας και τα creative agencies BETC, Rosapark και Edge. Η μείωση των οργανικών εσόδων της Havas κατά 1% είναι μικρότερη από την αντίστοιχη γαλλική Publicis Groupe, η οποία «έπεσε» 2,3%, ενώ το Dentsu Aegis Network κατέγραψε μείωση οργανικών εσόδων κατά 1,9%. Ωστόσο, η Interpublic, σημείωσε άνοδο οργανικών εσόδων 3,3% και η Omnicom 2,8%.

TAGS: Havas