To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Hearst: Επιτυχημένο κρίνεται το 2017

Hearst: Επιτυχημένο κρίνεται το 2017

Επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2017 για την εκδοτική εταιρεία Hearst, σύμφωνα με το memo που έστειλε ο  CEO Steven R. Swartz στο προσωπικό και σε άλλα στελέχη των Media.

Και μπορεί τα έσοδα να ήταν, σε γενικές γραμμές, αμετάβλητα (10,8 δισεκατομμύρια ευρώ), ωστόσο οι επιχειρήσεις συνολικά ήταν κερδοφόρες για έβδομο συνεχόμενο έτος χάρη, κυρίως, στις επενδύσεις που έγιναν σε εταιρείες σχετικές με το business data.

"Η Fitch Group οδήγησε τον δρόμο με εξαιρετική παγκόσμια απόδοση, ενώ ισχυρή ανάπτυξη παρουσίασαν επίσης οι CAMP (εταιρεία ασφάλειας πτήσεων), Hearst Health και Hearst Transportation, που συνθέτουν την ομάδα Business Media. Αυτές οι εταιρείες αντιπροσώπευσαν το 27% των κερδών μας για το 2017" ανέφερε ο Swartz και συνέχισε: "Το 2017 δεν ήταν τόσο σπουδαίο για τους παρόχους Media περιεχομένου, καθώς κυριάρχησαν διαφημιστικά και στο κομμάτι του ecommerce οι πλατφόρμες Google, Facebook, Amazon και Netflix, αφήνοντας μικρότερο στη διαφημιστική πίτα για τα ανεξάρτητα media brands".

Επιπλέον, το memo στέκεται στα πλέον κερδοφόρα περιοδικά του ομίλου την τελευταία δεκαετία, τα Food Network Magazine και HGTV Magazine.

TAGS: Hearst