To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Heineken: Διερεύνηση της διαφημιστικής αγοράς

Heineken: Διερεύνηση  της διαφημιστικής αγοράς
Ό Όμιλος Heineken έστειλε RFI (Request for Information) σε επιλεγμένες διαφημιστικές εταιρείες, καθώς, σύμφωνα με την αμερικανική έκδοση του Campaign, βρίσκεται σε αναζήτηση νέων παγκόσμιων συνεργατών για να την καθοδηγήσουν στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο στο marketing και την επικοινωνία.
H διαδικασία αφορά τα περίπου 300 διεθνή brands της Heineken, στα οποία περιλαμβάνονται οι Red Stripe, Tecate, Tiger και Amstel, όπως επιβεβαίωσε η πολυεθνική ζυθοποιία, αλλά δεν περιλαμβάνει την παγκόσμια ναυαρχίδα του ομίλου, το brand Heineken, το λογαριασμό του οποίου χειρίζεται η Publicis Groupe. Το RFI αφορά, σύμφωνα με το Campaign, το δημιουργικό και την παραγωγή. Τα media τα οποία χειρίζεται η Dentsu, δεν είναι υπό αξιολόγηση.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Heineken, η ζυθοποιία δεν έχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την επιλογή των νέων συνεργατών και επί του παρόντος ψάχνει να διερευνήσει ποια ταλέντα και ιδέες υπάρχουν στην αγορά. Σύμφωνα με το Campaign, όμως, πλήθος σχετικών συναντήσεων πρόκειται να πραγματοποιηθούν στις Κάννες στο πλαίσιο του φετινού φεστβάλ. Ο Chief Commercial Officer της Heineken, James Thompson, σε σχετικό email στο Campaign US αναφέρει: «Η αξιολόγηση είναι διερευνητική αυτήν τη στιγμή και βρισκόμαστε μόνο σε στάδιο RFI. Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι η αξιολόγηση δεν περιλαμβάνει το brand Heineken ή τη σχέση μας με τον μακροχρόνιο και έμπιστο συνεργάτη μας, την Publicis».
TAGS: Heineken