Holland and Barrett: Στη Lucky Generals το creative

Η εταιρεία λιανικής πώλησης υγιεινών τροφίμων Holland and
Barrett όρισε τη Lucky Generals
ως το κορυφαίο δημιουργικό
της agency, μετά από σχετικό
spec. Το agency έχει αναλάβει
τη δημιουργία
μιας νέας brand
πλατφόρμας που
αντικατοπτρίζει
την αποστολή
της εταιρείας
να προσφέρει
«προσβάσιμες
λύσεις υγείας».
Η Lucky Generals θα συνεργαστεί με τον μακροχρόνιο συνεργάτη του retailer, True Story. «Αυτή είναι μια σημαντική στιγμή για εμάς. Καθώς εξελισσόμαστε για να γίνουμε το αγαπημένο όνομα στον τομέα της ευεξίας, θέλαμε έναν δημιουργικό συνεργάτη που θα μπορούσε να ανταποκριθεί στη φιλοδοξία μας. Η Lucky Generals μας εντυπωσίασε με τη συναισθηματική της σκέψη και το συνεργατικό της πνεύμα. Ανυπομονούμε να δούμε πού θα μας οδηγήσει αυτή η συνεργασία», δήλωσε ο Mark Singleton, CMO της Holland & Barrett. «Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που αρχίζουμε να συνεργαζόμαστε με ένα τόσο φιλόδοξο όνομα στον τομέα της ευεξίας», πρόσθεσαν η Shelley Smoller, CCO, και ο Damien Le Castrec, CSO της Lucky Generals. «Αυτό σηματοδοτεί ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο για την επωνυμία και ανυπομονούμε να φέρουμε τολμηρή, φρέσκια δημιουργικότητα για να πρωτοπορήσουμε σε μια παγκόσμια επανεκκίνηση στην υγεία και την ευεξία», πρόσθεσαν.
Η Lucky Generals θα συνεργαστεί με τον μακροχρόνιο συνεργάτη του retailer, True Story. «Αυτή είναι μια σημαντική στιγμή για εμάς. Καθώς εξελισσόμαστε για να γίνουμε το αγαπημένο όνομα στον τομέα της ευεξίας, θέλαμε έναν δημιουργικό συνεργάτη που θα μπορούσε να ανταποκριθεί στη φιλοδοξία μας. Η Lucky Generals μας εντυπωσίασε με τη συναισθηματική της σκέψη και το συνεργατικό της πνεύμα. Ανυπομονούμε να δούμε πού θα μας οδηγήσει αυτή η συνεργασία», δήλωσε ο Mark Singleton, CMO της Holland & Barrett. «Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που αρχίζουμε να συνεργαζόμαστε με ένα τόσο φιλόδοξο όνομα στον τομέα της ευεξίας», πρόσθεσαν η Shelley Smoller, CCO, και ο Damien Le Castrec, CSO της Lucky Generals. «Αυτό σηματοδοτεί ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο για την επωνυμία και ανυπομονούμε να φέρουμε τολμηρή, φρέσκια δημιουργικότητα για να πρωτοπορήσουμε σε μια παγκόσμια επανεκκίνηση στην υγεία και την ευεξία», πρόσθεσαν.