Holland & Barrett: Αναθεωρεί τα social media

Η Holland & Barrett φέρεται να
επανεξετάζει το λογαριασμό στα
μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχοντας μόλις την περασμένη εβδομάδα ορίσει ένα νέο επικεφαλής
δημιουργικό agency. Σύμφωνα με
τo Campaign, η
αξιολόγηση της
εταιρείας με έδρα
τ ο Nuneaton
βρίσκεται στα
αρχικά της στάδια και δεν έχει
ακόμη φτάσει
στο στάδιο της
τελικής λίστας. H
SocialChain κατέχει το λογαριασμό από το 2023 και τον κέρδισε
μετά από σχετικό spec από τις Born
Social και Gravity Road. Τη διαδικασία είχε αναλάβει η συμβουλευτική εταιρεία AAR.
Στις αρχές της περασμένης εβδομάδας, το Marketing Beat ανέφερε την απόφαση της μάρκας να διορίσει την Lucky Generals, με έδρα το Λονδίνο, για να ηγηθεί του δημιουργικού της, η οποία προέκυψε επίσης μετά από spec. Μιλώντας για την απόφασή της εταιρείας να επιλέξει την Lucky Generals, ο Mark Singleton, CMO της Holland & Barrett, είχε δηλώσει: «Είναι μια σημαντική στιγμή για εμάς. Καθώς εξελισσόμαστε για να γίνουμε το όνομα που θέλουμε στον χώρο της ευεξίας, αναζητούσαμε έναν δημιουργικό συνεργάτη που θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις φιλοδοξίες μας. Η Lucky Generals μας εντυπωσίασε με τη συναισθηματική της σκέψη και το συνεργατικό της πνεύμα. Ανυπομονούμε να δούμε πού θα μας οδηγήσει αυτή η συνεργασία».
Στις αρχές της περασμένης εβδομάδας, το Marketing Beat ανέφερε την απόφαση της μάρκας να διορίσει την Lucky Generals, με έδρα το Λονδίνο, για να ηγηθεί του δημιουργικού της, η οποία προέκυψε επίσης μετά από spec. Μιλώντας για την απόφασή της εταιρείας να επιλέξει την Lucky Generals, ο Mark Singleton, CMO της Holland & Barrett, είχε δηλώσει: «Είναι μια σημαντική στιγμή για εμάς. Καθώς εξελισσόμαστε για να γίνουμε το όνομα που θέλουμε στον χώρο της ευεξίας, αναζητούσαμε έναν δημιουργικό συνεργάτη που θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις φιλοδοξίες μας. Η Lucky Generals μας εντυπωσίασε με τη συναισθηματική της σκέψη και το συνεργατικό της πνεύμα. Ανυπομονούμε να δούμε πού θα μας οδηγήσει αυτή η συνεργασία».