HP: Παραμένουν στην PHD τα media παγκοσμίως

Η HP διατήρησε την PHD για την
επίβλεψη της παγκόσμιας στρατηγικής των media, του media
buying and planning, μετά από
σχετικό spec, σύμφωνα με το
Campaign US. Η εταιρεία που
ανήκει στην Omnicom και διατηρεί πλέον το λογαριασμό της
HP από το 2009, αναδείχθηκε
νικήτρια μετά από τρίμηνη διαδικασία, στην οποία συμμετείχαν
κορυφαία multimedia agencies.
Έχοντας εξασφαλίσει αρχικά τον παραδοσιακό media buying λογαριασμό της HP το 2009, απέκτησε τον έλεγχο ολόκληρης της παγκόσμιας multimedia επιχείρησης της εταιρείας το 2017, αφού πήρε και τον λογαριασμό των ψηφιακών media από την Essence. Μιλώντας στο Campaign US, ο παγκόσμιος επικεφαλής των media της HP, Freddie Liversidge, δήλωσε ότι η PHD «παρέχει το ταλέντο, τα εργαλεία και την τεχνολογία που θα οδηγήσουν σε καλύτερα αποτελέσματα για την HP, ενώ παράλληλα επιτρέπει την ευελιξία να υποστηρίξει την εσωτερική μας ομάδα».
Η HP ανέφερε ότι επέλεξε να παραμείνει στην PHD λόγω της εκτεταμένης παγκόσμιας εμβέλειας του οργανισμού, των δυνατοτήτων στρατηγικής και σχεδιασμού και της εστίασής του στη διαφάνεια και την υπευθυνότητα. Ο CEO της PHD Worldwide, Guy Marks, δήλωσε: «Η συνεργασία μας θα συνεχίσει να εξελίσσεται, καθώς φέρνουμε τη συνδεδεμένη ευφυΐα του παγκόσμιου δικτύου PHD, που υποστηρίζεται από την κλίμακα και την υποδομή του Omnicom Media Group, για να ενισχύσουμε την εσωτερική ομάδα της HP, παρέχοντας μελλοντικές στρατηγικές marketing που μεταφράζουν τις προκλήσεις της αγοράς σε επιχειρηματική ανάπτυξη".
Έχοντας εξασφαλίσει αρχικά τον παραδοσιακό media buying λογαριασμό της HP το 2009, απέκτησε τον έλεγχο ολόκληρης της παγκόσμιας multimedia επιχείρησης της εταιρείας το 2017, αφού πήρε και τον λογαριασμό των ψηφιακών media από την Essence. Μιλώντας στο Campaign US, ο παγκόσμιος επικεφαλής των media της HP, Freddie Liversidge, δήλωσε ότι η PHD «παρέχει το ταλέντο, τα εργαλεία και την τεχνολογία που θα οδηγήσουν σε καλύτερα αποτελέσματα για την HP, ενώ παράλληλα επιτρέπει την ευελιξία να υποστηρίξει την εσωτερική μας ομάδα».
Η HP ανέφερε ότι επέλεξε να παραμείνει στην PHD λόγω της εκτεταμένης παγκόσμιας εμβέλειας του οργανισμού, των δυνατοτήτων στρατηγικής και σχεδιασμού και της εστίασής του στη διαφάνεια και την υπευθυνότητα. Ο CEO της PHD Worldwide, Guy Marks, δήλωσε: «Η συνεργασία μας θα συνεχίσει να εξελίσσεται, καθώς φέρνουμε τη συνδεδεμένη ευφυΐα του παγκόσμιου δικτύου PHD, που υποστηρίζεται από την κλίμακα και την υποδομή του Omnicom Media Group, για να ενισχύσουμε την εσωτερική ομάδα της HP, παρέχοντας μελλοντικές στρατηγικές marketing που μεταφράζουν τις προκλήσεις της αγοράς σε επιχειρηματική ανάπτυξη".