HSBC: Ξεκινά διεθνή αναθεώρηση για τα media

Σε αναθεώρηση του παγκόσμιου λογαριασμού της media planning & buying
προχωρά η HSBC. Η PHD διατηρεί το λογαριασμό από το 2018, όταν και
επικράτησε σε ανάλογη διαγωνιστική διαδικασία επί της Mindshare και της
Aegis Network της Dentsu.
Πριν από την PHD, η Mindshare του διεθνούς ομίλου επικοινωνίας WPP διατηρούσε τον media λογαριασμό της HSBC. Η HSBC αρνήθηκε να σχολιάσει την αξιολόγηση, αλλά σε αναφορά του Campaign UK στην προηγούμενη αναθεώρηση του 2018, εκπρόσωπος της τράπεζας είχε δήλωσει: «Στο πλαίσιο της δέσμευσής μας για τη συνεχή ανάπτυξη των media και του marketing της HSBC, αξιολογούμε σε τακτά χρονικά διαστήματα όλους τους προμηθευτές υπηρεσιών marketing για να διασφαλίσουμε ότι διατηρούμε τις καλύτερες συνεργασίες για την υποστήριξη των στρατηγικών μας στόχων».
Οι βασικές αγορές της HSBC περιλαμβάνουν τη Βρετανία, τις ΗΠΑ, την Κίνα και τη Μέση Ανατολή.
Πριν από την PHD, η Mindshare του διεθνούς ομίλου επικοινωνίας WPP διατηρούσε τον media λογαριασμό της HSBC. Η HSBC αρνήθηκε να σχολιάσει την αξιολόγηση, αλλά σε αναφορά του Campaign UK στην προηγούμενη αναθεώρηση του 2018, εκπρόσωπος της τράπεζας είχε δήλωσει: «Στο πλαίσιο της δέσμευσής μας για τη συνεχή ανάπτυξη των media και του marketing της HSBC, αξιολογούμε σε τακτά χρονικά διαστήματα όλους τους προμηθευτές υπηρεσιών marketing για να διασφαλίσουμε ότι διατηρούμε τις καλύτερες συνεργασίες για την υποστήριξη των στρατηγικών μας στόχων».
Οι βασικές αγορές της HSBC περιλαμβάνουν τη Βρετανία, τις ΗΠΑ, την Κίνα και τη Μέση Ανατολή.