Πρώτη Chief Performance Officer για τη UM

Η Louise Owen, πρώην senior
director of performance στην
Astound Digital, εντάχθηκε στη
UM ως η πρώτη Chief Performance
Officer. Η Owen θα αναφέρεται στις
Kara Osborne και Chloe Hawking,
διευθύνουσες συμβούλους στη
Βρετανία και Ιρλανδία για τη UM και
Kinesso, αντίστοιχα.
Η Owen θα επιβλέπει όλη την ψηφιακή δραστηριότητα για τους πελάτες της UM, συμπεριλαμβανομένων των Kenvue, Moneysupermarket, Honda και Levi's. Ο ρόλος δημιουργήθηκε από την IPG Mediabrands ως απάντηση στην αυξανόμενη ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό των διαφημιζόμενων, η οποία καθοδηγείται από την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης και τον ρυθμό αλλαγής στα δεδομένα και την τεχνολογία.
Η αποστολή της Owen είναι να συνδέσει τις δυνατότητες απόδοσης δεδομένων, τεχνητής νοημοσύνης και multimedia μεταξύ της UM και της εταιρείας μάρκετινγκ απόδοσης Kinesso, για να πραγματοποιήσει επιτυχημένες ενεργοποιήσεις για τα brands. Η Osborne δήλωσε: «Καθώς μεταβαίνουμε από την εποχή των δεδομένων στην εποχή της ευφυΐας, η βαθιά κατανόηση των δεδομένων και της τεχνολογίας -τι λειτουργεί και τι όχι- είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιχειρηματική επιτυχία των πελατών μας.
Αυτός ο νέος ρόλος θα μας επιτρέψει να εκμεταλλευτούμε πραγματικά την τεράστια ικανότητα απόδοσης που έχουμε στη UM, την Kinesso και τον ευρύτερο όμιλο IPG Mediabrands, προκειμένου να προσφέρουμε πιο καινοτόμους και αποτελεσματικές ψηφιακές λύσεις στους πελάτες μας».
Η Owen θα εδρεύει στο γραφείο της UM στο Λονδίνο, και θα εργάζεται για πελάτες τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και διεθνώς. Πριν από την ένταξή της στο UM βρισκόταν στην εταιρεία συμβούλων ηλεκτρονικού εμπορίου Astound Digital από το 2022.
Η Owen θα επιβλέπει όλη την ψηφιακή δραστηριότητα για τους πελάτες της UM, συμπεριλαμβανομένων των Kenvue, Moneysupermarket, Honda και Levi's. Ο ρόλος δημιουργήθηκε από την IPG Mediabrands ως απάντηση στην αυξανόμενη ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό των διαφημιζόμενων, η οποία καθοδηγείται από την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης και τον ρυθμό αλλαγής στα δεδομένα και την τεχνολογία.
Η αποστολή της Owen είναι να συνδέσει τις δυνατότητες απόδοσης δεδομένων, τεχνητής νοημοσύνης και multimedia μεταξύ της UM και της εταιρείας μάρκετινγκ απόδοσης Kinesso, για να πραγματοποιήσει επιτυχημένες ενεργοποιήσεις για τα brands. Η Osborne δήλωσε: «Καθώς μεταβαίνουμε από την εποχή των δεδομένων στην εποχή της ευφυΐας, η βαθιά κατανόηση των δεδομένων και της τεχνολογίας -τι λειτουργεί και τι όχι- είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιχειρηματική επιτυχία των πελατών μας.
Αυτός ο νέος ρόλος θα μας επιτρέψει να εκμεταλλευτούμε πραγματικά την τεράστια ικανότητα απόδοσης που έχουμε στη UM, την Kinesso και τον ευρύτερο όμιλο IPG Mediabrands, προκειμένου να προσφέρουμε πιο καινοτόμους και αποτελεσματικές ψηφιακές λύσεις στους πελάτες μας».
Η Owen θα εδρεύει στο γραφείο της UM στο Λονδίνο, και θα εργάζεται για πελάτες τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και διεθνώς. Πριν από την ένταξή της στο UM βρισκόταν στην εταιρεία συμβούλων ηλεκτρονικού εμπορίου Astound Digital από το 2022.