Η CMO της Hyundai στην ηγεσία του marketing του Χ
Η Angela Zepeda, μέχρι πρόσφατα CMO της Hyundai Motor
America, θα γίνει η νέα παγκόσμια επικεφαλής μάρκετινγκ στη
social media πλατφόρμα X Corp. Η διευθύνουσα σύμβουλος Linda
Yaccarino του X δήλωσε ότι η Zepeda θα συμβάλει στη διαμόρφωση του μετασχηματισμού της εταιρείας καθώς και στην ηγεσία του
μάρκετινγκ. H Zepeda ήταν επικεφαλής μάρκετινγκ στη Hyundai Motor America από το 2019
μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού, όταν η αυτoκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι θα χωρίσει το
τμήμα μάρκετινγκ σε τμήματα δημιουργικού και
απόδοσης και θα καταργήσει το ρόλο του επικεφαλής μάρκετινγκ.
Το X είχε μια αμφιλεγόμενη δυναμική με ορισμένους διαφημιζόμενους μετά την αγορά της πλατφόρμας από τον Elon Musk το 2022. Μια πρόσφατη έρευνα σε 1.000 επαγγελματίες μάρκετινγκ από την Kantar διαπίστωσε ότι το 26% των επαγγελματιών μάρκετινγκ παγκοσμίως σχεδίαζαν να μειώσουν τις δαπάνες τους στην πλατφόρμα το 2025. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι μόνο το 4% των επαγγελματιών μάρκετινγκ πιστεύει ότι οι διαφημίσεις στο X παρέχουν ασφάλεια.
Το X είχε μια αμφιλεγόμενη δυναμική με ορισμένους διαφημιζόμενους μετά την αγορά της πλατφόρμας από τον Elon Musk το 2022. Μια πρόσφατη έρευνα σε 1.000 επαγγελματίες μάρκετινγκ από την Kantar διαπίστωσε ότι το 26% των επαγγελματιών μάρκετινγκ παγκοσμίως σχεδίαζαν να μειώσουν τις δαπάνες τους στην πλατφόρμα το 2025. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι μόνο το 4% των επαγγελματιών μάρκετινγκ πιστεύει ότι οι διαφημίσεις στο X παρέχουν ασφάλεια.