To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Dr Oetker επιλέγει την Adam & Eve/DDB

Η Dr Oetker επιλέγει  την Adam & Eve/DDB
Η Adam & Εve/DDB της Omnicom ορίστηκε επικεφαλής παγκόσμιο creative agency για το brand τροφίμων και συστατικών Dr Oetker, προκειμένου να διαχειριστεί το advertising σε περισσότερες από 40 αγορές.

Το agency με έδρα το Λονδίνο, το οποίο ορίστηκε μετά από review που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, έχει επιφορτιστεί με την ανάπτυξη μιας μεγάλης παγκόσμιας brand στρατηγικής για τον γερμανικό όμιλο, καθώς επίσης και με την επιμέλεια του creative για τα διάφορα sub brands σε πολλές από τις αγορές του.

Η incumbent BBDO της Omnicom, η οποία κατείχε τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό και συνεργάστηκε με την Dr Oetker για μισό αιώνα, και η Ogilvy του WPP συμμετείχαν επίσης στο διαγωνισμό. Ωστόσο, η BBDO θα συνεχίσει να χειρίζεται το creative στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά της Dr Oetker.

Η Adam &eve/DDB διαγωνίστηκαν με την DDB Dusseldorf και το αδελφικό PR agency FleishmanHillard. Η FleishmanHillard ορίστηκε Ιnternational PR agency για την Dr Oetker και η Design Bridge του WPP θα εργαστεί σε όλο το brand και product design ως μέρος της διαδικασίας του review. Η Senior Executive Manager International and Brand and Innovation Manager,Claudia Willvonseder, δήλωσε: «Με αυτούς τους διορισμούς των agencies, έχουμε έμπειρους και διεθνείς συνεργάτες. Θα μας βοηθήσουν στο positioning του βασικού μας brand, Dr Oetker, αλλά και στα διεθνή διαχειριζόμενα sub brands, ειδικά στο διεθνές και digital πλαίσιο».