Η GenAI στο μάρκετινγκ των περισσότερων brands
Μια νέα έρευνα που διεξήχθη από
την WFA διαπιστώνει ότι τρεις στις
τέσσερις εταιρείες χρησιμοποιούν
ήδη το GenAI ή σχεδιάζουν να το
χρησιμοποιήσουν σύντομα. Στα άμεσα οφέλη από τη χρήση του GenAI
αναφέρθηκαν η βελτιωμένη παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα (89%), το μειωμένο κόστος (76%)
και η βελτιωμένη δημιουργικότητα
(46%).
Σύμφωνα με την έρευνα, πάνω από τα τρία τέταρτα των brands (78%) χρησιμοποιούν ή σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν γενετική τεχνητή νοημοσύνη στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Το 45% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι χρησιμοποιεί ήδη τεχνητή νοημοσύνη, ενώ ένας στους τρεις (33%) δήλωσε ότι σκοπεύει να το κάνει σύντομα. Μόνο το 14% των ερωτηθέντων είπε ότι δεν είχαν τρέχοντα σχέδια να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για το μάρκετινγκ.
Οι ερωτηθέντες ανέφεραν ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται συχνότερα στους τομείς της δημιουργίας περιεχομένου (74%), της εξατομίκευσης και της εμπειρίας πελατών (58%) και του ιδεασμού περιεχομένου (55%). Οι περισσότεροι marketers είναι συγκρατημένα αισιόδοξοι σχετικά με τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, με τους ερωτηθέντες να βάζουν κατά μέσο όρο επτά στα δέκα όταν τους ζητήθηκε να βαθμολογήσουν τα επίπεδα ενθουσιασμού τους. Ωστόσο, οι πολιτικοί και οι νομικοί ερωτηθέντες βαθμολόγησαν τον ενθουσιασμό τους πολύ χαμηλότερο, με 4,5 στα δέκα.
Σύμφωνα με την έρευνα, πάνω από τα τρία τέταρτα των brands (78%) χρησιμοποιούν ή σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν γενετική τεχνητή νοημοσύνη στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Το 45% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι χρησιμοποιεί ήδη τεχνητή νοημοσύνη, ενώ ένας στους τρεις (33%) δήλωσε ότι σκοπεύει να το κάνει σύντομα. Μόνο το 14% των ερωτηθέντων είπε ότι δεν είχαν τρέχοντα σχέδια να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για το μάρκετινγκ.
Οι ερωτηθέντες ανέφεραν ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται συχνότερα στους τομείς της δημιουργίας περιεχομένου (74%), της εξατομίκευσης και της εμπειρίας πελατών (58%) και του ιδεασμού περιεχομένου (55%). Οι περισσότεροι marketers είναι συγκρατημένα αισιόδοξοι σχετικά με τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, με τους ερωτηθέντες να βάζουν κατά μέσο όρο επτά στα δέκα όταν τους ζητήθηκε να βαθμολογήσουν τα επίπεδα ενθουσιασμού τους. Ωστόσο, οι πολιτικοί και οι νομικοί ερωτηθέντες βαθμολόγησαν τον ενθουσιασμό τους πολύ χαμηλότερο, με 4,5 στα δέκα.