To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Jaguar Land Rover στη Hearts & Science

Η Jaguar Land Rover  στη Hearts & Science
Η Jaguar Land Rover ανέθεσε τον παγκόσμιο λογαριασμό της media planning & buying στη Hearts & Science, μετά από σχετικό spec. Το agency της Omnicom Media Group επικράτησε των Dentsu (χειρίζεται αυτή τη στιγμή το λογαριασμό), Mindshare, Havas Media Group και Jellyfish και αναλαμβάνει το λογαριασμό, που εκτιμάται πως αγγίζει τα 250 εκατομμύρια λίρες (global media billing). Περιλαμβάνει στρατηγική, planning και buying σε παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα, data, social media και performance, σύμφωνα με σχετικές πηγές.

Η «νίκη» αφορά 25 αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Βρετανίας, των ΗΠΑ, της Κίνας, της Ιαπωνίας, της Αυστραλίας και μεγάλων περιοχών στις περιφέρειες EMEA, LATAM και Ασία-Ειρηνικός, σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν τη διαδικασία αξιολόγησης.

Η Dentsu ήταν η υπεύθυνη για τον media planning & buying στις περισσότερες περιοχές εκτός της Κίνας, όπου η Mindshare κατείχε το media buying. Η Ebiquity βοήθησε την Jaguar Land Rover στη διαδικασία του review. Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στο Campaign: «Η Jaguar Land Rover έχει επιλέξει τη Hearts & Science ως το παγκόσμιο media planning and buying agency of record για τρία χρόνια, με τη συνεργασία να ξεκινά από την 1η Απριλίου 2023. Στόχος είναι βοηθηθεί η Jaguar Land Rover να επανατοποθετηθεί ως κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων, με την Jaguar να σχεδιάζει να κάνει τη μετάβαση από το 2025».

Άλλα στοιχεία περιλαμβάνουν τη βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών και τη βοήθεια του γίγαντα της αυτοκινητοβιομηχανίας να κινηθεί με τον ψηφιακό του μετασχηματισμό.