To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Lego, το πιο ισχυρό brand στον κόσμο!

Η Lego, το πιο ισχυρό brand στον κόσμο!
Η Lego, το πιο ισχυρό brand στον κόσμο!

Ενισχυμένο από τη μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία της The Lego Movie, το Brand Lego αντικατέστησε τη Ferrari σαν το «πιο ισχυρό brand του κόσμου», σύμφωνα με νέα μελέτη. Η τελευταία έκδοση Global 500 της Brand Finance αναφέρει πως, έπειτα από την πορεία της περσινής ταινίας, που είχε έσοδα 500 εκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως, ο δανέζικος κατασκευαστής παιχνιδιών μετατράπηκε από ένα «αξιαγάπητο, ισχυρό brand» στο «πιο ισχυρό brand του κόσμου».

«Σε έναν κόσμο που περιστρέφεται γύρω από την τεχνολογία, οι γονείς εγκρίνουν την δημιουργικότητα στη βασική της μορφή και νοσταλγούν τα παιδικά τους χρόνια. Η Lego Movie αιχμαλωτίζει άψογα αυτή την προσέγγιση» ανέφερε η έκθεση.

Σε ότι αφορά την περσινή πρώτη Ferrari, είδε την ισχύ της να «συρρικνώνεται ελαφρώς», καθώς η «χρυσή εποχή των ’90 άρχισε να ξεθωριάζει». Έτσι, έπεσε στη 10η θέση, ενώ τη Lego ακολουθούν στο Top 5 οι PwC, Red Bull, Unilever και McKinsey & Company.

Most Valuable brand η Apple

Στο μεταξύ, στη λίστα για Most Valuable Brands της ίδιας έκθεσης, στην κορυφή παραμένει η Apple (με αξία 128,3 δισ. δολαρίων), ενώ το Top 5 συμπληρώνουν τα ίδια brands του προηγούμενου 12μηνου. Έτσι, στη 2η θέση ακολουθεί η Samsung, στην τρίτη ανέβηκε η Google, η Microsoft στην 4η και η Verizon στην 5η θέση. Το Twitter είναι το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο brand της λίστας, καθώς έχει καταφέρει να τριπλασιάσει, σχεδόν, την αξία του από την προηγούμενη έκθεση.