Η MediaCom ανέλαβε τα media της Duracell

Η MediaCom αναδείχθηκε νικήτρια στο spec για τον παγκόσμιο λογαρια- σμό media planning and buying της Duracell.
Στο εξής, η MediaCom του WPP Group αναλαμβάνει την ευθύνη του για 32 αγορές, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι Κίνα, Μεγάλη Βρετανία και ΗΠΑ.
Η Duracell, την οποία εξαγόρασε το 2014 από την Procter & Gamble η Berkshire Hathaway του Warren Buffett, ξεκίνησε την αναθεώρηση τον Νοέμβριο του 2019, αρκετά πριν να ξεσπάσει η κρίση της πανδημίας του Covid-19.
Η MediaCom θα αναλάβει επίσημα το λογαριασμό την 1η Ιουλίου, όταν και ο Nick Lawson, σημερινός global chief operating officer του δικτύου, θα αναλάβει καθήκοντα worldwide chief executive, διαδεχόμενος τον Stephen Allan.
Αξίζει να σημειωθεί πως η MediaCom χειριζόταν το λογαριασμό σε διάφορες αγορές μέχρι το 2014, όταν δηλαδή η μάρκα ανήκε στο χαρτοφυλάκιο της P&G.
Το λογαριασμό χειρίζεται αυτήν τη στιγμή η Starcom της Publicis Media, αλλά, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν έλαβε μέρος στη διαδικασία.
Στο εξής, η MediaCom του WPP Group αναλαμβάνει την ευθύνη του για 32 αγορές, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι Κίνα, Μεγάλη Βρετανία και ΗΠΑ.
Η Duracell, την οποία εξαγόρασε το 2014 από την Procter & Gamble η Berkshire Hathaway του Warren Buffett, ξεκίνησε την αναθεώρηση τον Νοέμβριο του 2019, αρκετά πριν να ξεσπάσει η κρίση της πανδημίας του Covid-19.
Η MediaCom θα αναλάβει επίσημα το λογαριασμό την 1η Ιουλίου, όταν και ο Nick Lawson, σημερινός global chief operating officer του δικτύου, θα αναλάβει καθήκοντα worldwide chief executive, διαδεχόμενος τον Stephen Allan.
Αξίζει να σημειωθεί πως η MediaCom χειριζόταν το λογαριασμό σε διάφορες αγορές μέχρι το 2014, όταν δηλαδή η μάρκα ανήκε στο χαρτοφυλάκιο της P&G.