To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Perplexity δεν δέχεται νέους διαφημιζόμενους

Η Perplexity δεν δέχεται νέους διαφημιζόμενους
Η Perplexity έχει σταματήσει να δέχεται διαφημιζόμενους, ενώ προσπαθεί να καθορίσει πώς οι διαφημίσεις θα ενσωματωθούν στην ΑΙ πλατφόρμα αναζήτησης.

Η Τζέσικα Τσαν, επικεφαλής συνεργασιών εκδοτών της Perplexity, ανέφερε σε εταιρείες κατά την Εβδομάδα Διαφήμισης στη Νέα Υόρκη ότι οι διαφημίσεις δεν θα γίνουν μέρος του προγράμματος περιήγησης AI Comet. Η δυνατότητα παραμένει ενεργή, αλλά η Τσαν είπε ότι η εταιρεία, η οποία υποστηρίζεται από την Nvidia, δεν ήθελε να υπερφορτώσει τους χρήστες με διαφημίσεις τόσο γρήγορα. Πιστεύει επίσης ότι οι διαφημιζόμενοι απομακρύνονται από τις διαφημίσεις στο search με βάση τις επιδόσεις και στρέφονται σε καμπάνιες που χτίζουν αναγνωρισιμότητα μάρκας, κάτι που η Perplexity ενδέχεται να εξετάσει αργότερα, σύμφωνα με μία αναφορά.

Η Perplexity συνεργάστηκε με εκδοτικούς οργανισμούς όπως οι The Independent και Los Angeles Times στα τέλη του 2024 μέσω ενός προγράμματος που τους πλήρωνε όταν το περιεχόμενό τους εμφανιζόταν δίπλα σε διαφημίσεις.

Το Emarketer πιστεύει ότι η εμπιστοσύνη παραμένει εμπόδιο στη διαφήμιση και αναζήτηση μέσω AI σε αυτές τις πλατφόρμες. Μόνο το 14% των καταναλωτών εμπιστεύεται τις γενετικές αναζητήσεις AI πολύ περισσότερο από τα παραδοσιακά αποτελέσματα αναζήτησης, σύμφωνα με την Attest. Μία μελέτη επίσης από την Emarketer και την CivicScience διαπίστωσε ότι μόνο το 9% των καταναλωτών έχει μεγάλη εμπιστοσύνη στα αποτελέσματα αναζήτησης AI, ενώ το 37% δείχνει έντονη αδιαφορία για την αναζήτηση μέσω AI.