Η Procter & Gamble κορυφαίος διαφημιζόμενος
Η Procter & Gamble είναι ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στον
κόσμο, με τη συνολική διαφημιστική της επένδυση για το 2018 να
ανέρχεται στο ποσό των 7 δισ. δολαρίων. Με μεγάλη διαφορά ακολουθεί η Unilever, με 4,1 δισ. δολάρια,
η General Motors με 3,2 δισ. δολάρια, η L’Oréal με 3 δισ. δολάρια
και η Renault-Nissan-Mitsubishi
Alliance με 2,8 δισ. δολάρια.
Σύμφωνα με το Global Advertising Ranking Report της COMvergence, οι 34 μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι στον κόσμο δαπανούν περισσότερο από ένα δισ. δολάρια για την προβολή τους. Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας και των FCMG προϊόντων αντιστοιχούν ο καθένας στο 20% της διαφημιστικής δαπάνης, ποσοστό που μεταφράζεται σε 23 δισ. δολάρια, ενώ τα τρόφιμα και τα αναψυκτικά αντιστοιχούν στο 14%. Αυτές οι τρεις κατηγορίες αποτελούν το 54% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης, η οποία ανέρχεται παγκοσμίως στο ποσό των 114,5 δισ. δολαρίων.
Σε επίπεδο media agencies, η GroupM κατέχει ηγετική θέση σε εννιά κατηγορίες, στις οποίες περιλαμβάνονται τα ρούχα και τα αθλήματα, η ενέργεια, τα τρόφιμα και ποτά, τα είδη προσωπικής περιποίησης, σπιτιού και υγείας, το Ίντερνετ, το ΙΤ και τα ηλεκτρονικά είδη, τα είδη πολυτελείας, τα ΜΜΕ και η ψυχαγωγία και, τέλος, τα ταξίδια και ο τουρισμός.
Η Omnicom Media Group είναι ο ηγέτης στην αυτοκινητοβιομηχανία, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και τα παιδικά παιχνίδια, τα εστιατόρια και τις τηλεπικοινωνίες. Η Publicis Media στα οικονομικά, στις ασφαλιστικές εταιρείες και τις φαρμακευτικές, η Dentsu Aegis Network στις εταιρείες οινοπνευματωδών και, τέλος, η IPG Mediabrands στο λιανικό εμπόριο
Σύμφωνα με το Global Advertising Ranking Report της COMvergence, οι 34 μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι στον κόσμο δαπανούν περισσότερο από ένα δισ. δολάρια για την προβολή τους. Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας και των FCMG προϊόντων αντιστοιχούν ο καθένας στο 20% της διαφημιστικής δαπάνης, ποσοστό που μεταφράζεται σε 23 δισ. δολάρια, ενώ τα τρόφιμα και τα αναψυκτικά αντιστοιχούν στο 14%. Αυτές οι τρεις κατηγορίες αποτελούν το 54% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης, η οποία ανέρχεται παγκοσμίως στο ποσό των 114,5 δισ. δολαρίων.
Σε επίπεδο media agencies, η GroupM κατέχει ηγετική θέση σε εννιά κατηγορίες, στις οποίες περιλαμβάνονται τα ρούχα και τα αθλήματα, η ενέργεια, τα τρόφιμα και ποτά, τα είδη προσωπικής περιποίησης, σπιτιού και υγείας, το Ίντερνετ, το ΙΤ και τα ηλεκτρονικά είδη, τα είδη πολυτελείας, τα ΜΜΕ και η ψυχαγωγία και, τέλος, τα ταξίδια και ο τουρισμός.
Η Omnicom Media Group είναι ο ηγέτης στην αυτοκινητοβιομηχανία, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και τα παιδικά παιχνίδια, τα εστιατόρια και τις τηλεπικοινωνίες. Η Publicis Media στα οικονομικά, στις ασφαλιστικές εταιρείες και τις φαρμακευτικές, η Dentsu Aegis Network στις εταιρείες οινοπνευματωδών και, τέλος, η IPG Mediabrands στο λιανικό εμπόριο