Η Publicis Groupe εξαγόρασε την Adopt

Ο όμιλος Publicis εξαγόρασε την
Adopt, μια εταιρεία αθλητικού μάρκετινγκ, η οποία συνιδρύθηκε από
τον Rich Paul και τους πρώην διευθυντές της Nike, David
Creech και Josh Moore.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας εξαγοράς, η Adopt θα γίνει μέρος της Publicis Connected Media, ενός unit που «στεγάζει» τις δυνατότητες της Publicis στα media, το commerce και το influencer. Οι Creech και Moore θα συνεχίσουν να ηγούνται του οργανισμού, ενώ ο Paul θα παραμείνει συνδεδεμένος με την Adopt μέσω κοινών πρωτοβουλιών με την Klutch Sports Group. Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν μέχρι στιγμής. Η εξαγορά της Adopt συνεχίζει την επένδυση της Publicis στο αθλητικό μάρκετινγκ. Η Adopt έχει συνεργαστεί με brands όπως το Netflix και η Lululemon και αθλητές όπως οι Mavericks, Anthony Davis, Lewis Hamilton και DwyaneWade.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας εξαγοράς, η Adopt θα γίνει μέρος της Publicis Connected Media, ενός unit που «στεγάζει» τις δυνατότητες της Publicis στα media, το commerce και το influencer. Οι Creech και Moore θα συνεχίσουν να ηγούνται του οργανισμού, ενώ ο Paul θα παραμείνει συνδεδεμένος με την Adopt μέσω κοινών πρωτοβουλιών με την Klutch Sports Group. Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν μέχρι στιγμής. Η εξαγορά της Adopt συνεχίζει την επένδυση της Publicis στο αθλητικό μάρκετινγκ. Η Adopt έχει συνεργαστεί με brands όπως το Netflix και η Lululemon και αθλητές όπως οι Mavericks, Anthony Davis, Lewis Hamilton και DwyaneWade.