Η WPP επενδύει στην AQuest

Η WPP απέκτησε πλειοψηφικό μερίδιο στην ιταλική AQuest, η οποία
εξειδικεύεται στο UX και το UI design, καθώς και στην παραγωγή και την
καταναλωτική εμπειρία.
Στο πελατολόγιο της AQuest, που απασχολεί 70 άτομα και έχει γραφεία στο Μιλάνο και τη Βερόνα, περιλαμβάνονται ονόματα όπως οι Gucci, Bulgari, Mercedes, Poliform και Smeg. Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για το ύψος της συμφωνίας.
Η παραπάνω ανακοίνωση έρχεται σε συνέχεια της πώλησης του μεριδίου της WPP στην Chime Communications, σε μια προσπάθεια άντλησης κεφαλαίων για την αποπληρωμή των χρεών της.
Στο πελατολόγιο της AQuest, που απασχολεί 70 άτομα και έχει γραφεία στο Μιλάνο και τη Βερόνα, περιλαμβάνονται ονόματα όπως οι Gucci, Bulgari, Mercedes, Poliform και Smeg. Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για το ύψος της συμφωνίας.
Η παραπάνω ανακοίνωση έρχεται σε συνέχεια της πώλησης του μεριδίου της WPP στην Chime Communications, σε μια προσπάθεια άντλησης κεφαλαίων για την αποπληρωμή των χρεών της.