To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IAB Europe: Δέσμευση για βιώσιμη ψηφιακή διαφήμιση

IAB Europe: Δέσμευση για  βιώσιμη ψηφιακή διαφήμιση
O IAB Europe, η κορυφαίος θεσμικός φορέας στην Ευρώπη για το οικοσύστημα ψηφιακού marketing και διαφήμισης, ανακοίνωσε μια νέα ευρωπαϊκή κοινή συμφωνία δέσμευσης για τη βιωσιμότητα - European IAB Common Commitment Agreement on Sustainability.
Η δέσμευση υπογράφεται από 20 εθνικά γραφεία IAB (συμπεριλαμβανομένου και του ΙΑΒ Ηellas) και ομοσπονδίες στην Ευρώπη. Καταδεικνύει την ανάγκη και τις επιθυμίες των εθνικών ομοσπονδιών για μια συνεργατική και συνεπή προσέγγιση όσον αφορά τη μεθοδολογία μέτρησης των εκπομπών άνθρακα. Ο κλάδος της ψηφιακής διαφήμισης έχει εντοπίσει ότι οι εκπομπές άνθρακα που σχετίζονται με το διαδίκτυο, τις συσκευές και τα συστήματα υποστήριξης έχουν φτάσει σχεδόν το 4% των παγκόσμιων εκπομπών θερμοκηπίου και προβλέπεται να διπλασιαστούν στο εγγύς μέλλον.
Είναι ζωτικής σημασίας για τη βιομηχανία να αναγνωρίσει την κλιματική κρίση και να λάβει αποφασιστικά μέτρα τώρα. Αυτό θα συμβάλει στη διασφάλιση μιας βιώσιμης διαφημιστικής επιλογής για τα brands ενώ το πιο σημαντικό, θα συμβάλει στη μείωση του συνολικού αποτυπώματος άνθρακα του οικοσυστήματος της ψηφιακής διαφήμισης.
Σχολιάζοντας την πρωτοβουλία, η διευθύνουσα σύμβουλος του IAB Europe, Townsend Feehan δήλωσε: "Η κοινή δέσμευση που ανακοινώνουμε σήμερα είναι ένα μέτριο αλλά κρίσιμο βήμα, που επιτρέπει στο ευρωπαϊκό μας δίκτυο να συνεργάζεται με πρωτοφανή ρυθμό, ενισχύοντας τη δέσμευσή μας με τους παγκόσμιους εταίρους".
TAGS: IAB