To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IAB Europe: Στα €55,1 δισ. ο τζίρος του digital το 2018

IAB Europe: Στα €55,1 δισ. ο τζίρος του digital το 2018
Αύξηση της τάξης του 13,9% καταγράφουν τα μεγέθη της ψηφιακής διαφήμισης στην Ευρώπη για το 2018, σύμφωνα με έρευνα που έδωσε στη δημοσιότητα το IAB Europe. Ο συνολικός κύκλος εργασιών της digital διαφήμισης ανήλθε στα 55,1 δισ. ευρώ. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αύξηση που έχει καταγραφεί από το 2011.

Η έρευνα περιλαμβάνει 28 αγορές, ενώ σύμφωνα με τα ευρήματά της σε 22 χώρες, ο συνολικός δείκτης κατέγραψε διψήφια ποσοστά ανάπτυξης. Τα out-stream video είναι οι πρωταγωνιστές της αγοράς, καθώς οι σχετικές διαφημιστικές επενδύσεις αυξήθηκαν κατά 44,7% έναντι 19,7% των in-stream.

Σε ό,τι αφορά τη συνολική διαφημιστική δαπάνη των video, ενισχύθηκε κατά 30,9% φτάνοντας στα 7,6 δισ. ευρώ. Το search αποτελεί τη μεγαλύτερη διαφημιστική κατηγορία σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις, με την αξία της να ανέρχεται στα 25 δισ. ευρώ και την ανάπτυξή της να «τρέχει» με ρυθμούς 12,5%.

Το κομμάτι των διαφημίσεων στα social ενισχύθηκε κατά 33,7%, ενώ η διαφήμιση για κινητά αυξήθηκε κατά 31,4% φτάνοντας τα 22,8 δισ. ευρώ και αντιστοιχώντας στο 41% όλων των digital διαφημίσεων στην Ευρώπη.
TAGS: IAB Europe