IAE: Πιστοποίηση της ακεραιότητας των influencers
Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά
την ίδρυσή του, το Institute
for Advertising Ethics (IAE)
παρουσιάζει την πέμπτη κατά
σειρά πιστοποίησή του, εστιάζοντας αυτήν
τη φορά στην
ηθική του
influencer
marketing -
μιας αγοράς
που ξεπερνά τα 30 δισ.
δολάρια.
Η νέα πιστοποίηση περιλαμβάνει θεματικές όπως: θεμέλια του Influencer Marketing, συνέπειες και επιδράσεις της επικοινωνίας των influencers, προδιαγραφές δημοσιοποίησης και κανονιστικές απαιτήσεις, οδηγίες για υπεύθυνη επιλογή και συνεργασία με influencers. Το IAE θα δέχεται δημόσια σχόλια online από τις 15 Ιανουαρίου και καθ’ όλο το πρώτο τρίμηνο του 2026.
Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου, Andrew Susman, δήλωσε ότι «η εμπιστοσύνη στην οικονομία των δημιουργών πρέπει να χτιστεί δημοσίως», ανακοινώνοντας ότι όσοι επαγγελματίες ολοκληρώνουν το πρόγραμμα θα λαμβάνουν το νέο «Influencer Integrity Shield» ως πιστοποίηση της επαγγελματικής ηθικής τους εκπαίδευσης.
Η νέα πιστοποίηση περιλαμβάνει θεματικές όπως: θεμέλια του Influencer Marketing, συνέπειες και επιδράσεις της επικοινωνίας των influencers, προδιαγραφές δημοσιοποίησης και κανονιστικές απαιτήσεις, οδηγίες για υπεύθυνη επιλογή και συνεργασία με influencers. Το IAE θα δέχεται δημόσια σχόλια online από τις 15 Ιανουαρίου και καθ’ όλο το πρώτο τρίμηνο του 2026.
Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου, Andrew Susman, δήλωσε ότι «η εμπιστοσύνη στην οικονομία των δημιουργών πρέπει να χτιστεί δημοσίως», ανακοινώνοντας ότι όσοι επαγγελματίες ολοκληρώνουν το πρόγραμμα θα λαμβάνουν το νέο «Influencer Integrity Shield» ως πιστοποίηση της επαγγελματικής ηθικής τους εκπαίδευσης.
