IKEA: Στην Carat της Dentsu τα media στις ΗΠΑ

Η Ikea αλλάζει το media agency
για πρώτη φορά μετά από περισσότερα από έξι χρόνια. Ο retailer
οικιακών ειδών επιβεβαίωσε ότι η
Carat της Dentsu θα διαχειρίζεται
τις δραστηριότητες
των media στις ΗΠΑ
από την 1η Σεπτεμβρίου του 2024.
Η Ikea συνεργαζόταν στο παρελθόν με τη Wavemaker, της GroupM του ομίλου επικοινωνίας WPP. Μια εκπρόσωπος της Ikea στις ΗΠΑ ανέφερε σε δήλωση ότι η εταιρεία είχε «αξιολογήσει» τις ανάγκες της και θα μεταβεί στην Carat στο τέλος του οικονομικού της έτους, το οποίο λήγει την 31η Αυγούστου.
Δεν ανέφερε εάν η Ikea είχε πραγματοποιήσει επίσημη επανεξέταση της δραστηριότητας των media και εάν συμμετείχε η Wavemaker στη διαδικασία. «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη νέα ομάδα, καθώς συνεχίζουμε το μετασχηματισμό και την ανάπτυξή μας στην αγορά των ΗΠΑ», αναφέρεται στη δήλωση, η οποία περιελάμβανε επίσης την εκτίμηση της Ikea για τη συνεισφορά της ομάδας της Wavemaker.
Η Ikea συνεργαζόταν στο παρελθόν με τη Wavemaker, της GroupM του ομίλου επικοινωνίας WPP. Μια εκπρόσωπος της Ikea στις ΗΠΑ ανέφερε σε δήλωση ότι η εταιρεία είχε «αξιολογήσει» τις ανάγκες της και θα μεταβεί στην Carat στο τέλος του οικονομικού της έτους, το οποίο λήγει την 31η Αυγούστου.
Δεν ανέφερε εάν η Ikea είχε πραγματοποιήσει επίσημη επανεξέταση της δραστηριότητας των media και εάν συμμετείχε η Wavemaker στη διαδικασία. «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη νέα ομάδα, καθώς συνεχίζουμε το μετασχηματισμό και την ανάπτυξή μας στην αγορά των ΗΠΑ», αναφέρεται στη δήλωση, η οποία περιελάμβανε επίσης την εκτίμηση της Ikea για τη συνεισφορά της ομάδας της Wavemaker.