IPG: Λανσάρει την Commerce πλατφόρμα ASC

Η Interpublic ανακοίνωσε το
λανσάρισμα της νέας commerce
πλατφόρμας Agentic Systems
for Commerce (ASC). Ο CEO της
IPG, Philippe Krakowsky, δήλωσε ότι η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τις μάρκες
καταναλωτικών
προϊόντων να διαχειρίζονται τα
οικοσυστήματα
εμπορίου τους
«με τρόπους που
δεν είναι εφικτοί
χωρίς αυτοματοποίηση και τεχνητή
νοημοσύνη. «Η ASC το επιτυγχάνει
αυτό χρησιμοποιώντας το ιδιόκτητο
δίκτυο των agencies και τα ισχυρά
δεδομένα της Intelligence Node, της
εταιρείας που αποκτήσαμε νωρίτερα
φέτος».
Ο επικεφαλής της IPG ανέφερε ότι η πλατφόρμα συλλέγει σήματα δεδομένων για προϊόντα και ανταγωνιστικά προϊόντα μέχρι το επίπεδο SKU και καταστήματος. Επιπλέον, «ενσωματώνει πληροφορίες σχετικά με τις αναζητήσεις καταναλωτών, τη θέση στο ψηφιακό ράφι, το περιεχόμενο της σελίδας προϊόντος, τις τιμές, τα αποθέματα και πολλά άλλα», πρόσθεσε, «όλα προς όφελος της βελτιστοποίησης των πωλήσεων και της απόδοσης κέρδους στο ψηφιακό οικοσύστημα εμπορίου μιας μάρκας».
Το ASC δοκιμάζεται πιλοτικά από πελάτες, «με αποτελέσματα έως τώρα που έχουν δείξει διψήφια βελτίωση στις εμφανίσεις και τις πωλήσεις», σύμφωνα με τον Krakowsky. Τόνισε, ωστόσο, ότι οι αξιολογήσεις συνεχίζονται και διαφέρουν ανά πελάτη και κατηγορία.
Ο επικεφαλής της IPG ανέφερε ότι η πλατφόρμα συλλέγει σήματα δεδομένων για προϊόντα και ανταγωνιστικά προϊόντα μέχρι το επίπεδο SKU και καταστήματος. Επιπλέον, «ενσωματώνει πληροφορίες σχετικά με τις αναζητήσεις καταναλωτών, τη θέση στο ψηφιακό ράφι, το περιεχόμενο της σελίδας προϊόντος, τις τιμές, τα αποθέματα και πολλά άλλα», πρόσθεσε, «όλα προς όφελος της βελτιστοποίησης των πωλήσεων και της απόδοσης κέρδους στο ψηφιακό οικοσύστημα εμπορίου μιας μάρκας».
Το ASC δοκιμάζεται πιλοτικά από πελάτες, «με αποτελέσματα έως τώρα που έχουν δείξει διψήφια βελτίωση στις εμφανίσεις και τις πωλήσεις», σύμφωνα με τον Krakowsky. Τόνισε, ωστόσο, ότι οι αξιολογήσεις συνεχίζονται και διαφέρουν ανά πελάτη και κατηγορία.