IPG: Λανσάρει την Mediabrands Health
Η IPG εγκαινίασε το Mediabrands Health, ένα κέντρο αριστείας (COE) που ανήκει στην IPG Mediabrands, το πρωί της Τετάρτης. Η επίσημη ίδρυση της Mediabrands Health έχει σκοπό να υποστηρίξει τις υπάρχουσες δυνατότητες της IPG Health με κλιμακωμένες παγκόσμιες media υπηρεσίες, να αξιοποιήσει τις σχέσεις της με φαρμακευτικές εταιρείες και να βοηθήσει τα brands στους τομείς της υγείας και της ευεξίας.
Στην πράξη, η Mediabrands Health θα χρησιμεύσει ως στρατηγικός κόμβος για το συλλογικό δίκτυο της IPG Mediabrands και θα παρέχει στους marketers πρόσβαση σε πληροφορίες που προέρχονται από τα δεδομένα και τα εργαλεία ανάλυσης της εταιρείας. Η Mediabrands Health θα συνεργαστεί με την IPG Health's Solved και την Acxiom Health, για να προσφέρει στους πελάτες λύσεις υγειονομικής περίθαλψης δοκιμασμένες στην αγορά. Επιπλέον, θα συνεργαστεί με αδελφές εταιρείες για την αντιμετώπιση των προκλήσεων του κλάδου που αντιμετωπίζουν οι πελάτες υγείας.
Από πλευράς προσωπικού, η Melissa Gordon-Ring, η οποία ήταν παγκόσμια πρόεδρος υγείας στην Initiative, θα ηγηθεί ως πρόεδρος της Mediabrands Health. Ο Daniel Landers, ο πρώην επικεφαλής στρατηγικής στην Initiative, διορίστηκε επικεφαλής στρατηγικής για την Mediabrands Health. Ενώ άλλα agencies ιατρικού μάρκετινγκ έχουν δημιουργήσει COE τα τελευταία χρόνια, η Gordon-Ring ανέφερε ότι η Acxiom Health είναι ένας βασικός παράγοντας διαφοροποίησης που επιτρέπει στη Mediabrands να παρέχει μια πιο βελτιωμένη και απλοποιημένη προσφορά στους πελάτες.