IPG: Με αύξηση 7% τα οργανικά έσοδα το 2022

Τα οργανικά έσοδα της IPG αυξήθηκαν κατά 7% το 2022, συμβαδίζοντας με τις προβλέψεις
του Οκτωβρίου, με την εταιρεία
να αναμένει ανάπτυξη 2% έως 4%
φέτος. Ο διευθύνων σύμβουλος
Philippe Krakowsky μίλησε σε
τηλεδιάσκεψη της IPG αναφερόμενος στην ανάγκη προετοιμασίας
για τις αβέβαιες μακροοικονομικές
προοπτικές του 2023.
Τα οργανικά έσοδα της IPG αυξήθηκαν 3,8% το τέταρτο τρίμηνο, σημειώνοντας επιβράδυνση από την αύξηση 11,7% την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Τα έσοδα αυξήθηκαν 3,7% φτάνοντας τα 9,45 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 και παρέμειναν ουσιαστικά σταθερά στα 2,55 δισεκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο, ανέφερε η IPG.
«Οι marketers προσεγγίζουν το 2023 αναγνωρίζοντας την ανάγκη να κάνουν επενδύσεις και να παραμείνουν στην αγορά, αλλά και με επιφυλακτικότητα», δήλωσε ο Krakowsky. Στις ΗΠΑ, τα οργανικά έσοδα του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 2,4% σε σύγκριση με την αύξηση 12,1% την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.
Τα οργανικά έσοδα στις διεθνείς αγορές αυξήθηκαν κατά 6,1% μετά από αύξηση 11% ένα χρόνο νωρίτερα. Ο τομέας Media, Data and Engagement Solutions της εταιρείας σημείωσε οργανική ανάπτυξη 5% το τρίμηνο. Το τμήμα Integrated Advertising and Creativity-Led Solutions του ομίλου αυξήθηκε κατά 2,6%. Ο τομέας Specialized Communications and Experiential Solutions της IPG, στον οποίο ανήκει το μεγαλύτερο μέρος των εταιρειών δημοσίων σχέσεων, σημείωσε οργανική αύξηση εσόδων 3,5% το τρίμηνο, στα 356,3 εκατ.δολάρια. Τα οργανικά έσοδα του τμήματος αυξήθηκαν κατά 8,5% στα 1,4 δισ. δολάρια για ολόκληρο το 2022.
Τα οργανικά έσοδα της IPG αυξήθηκαν 3,8% το τέταρτο τρίμηνο, σημειώνοντας επιβράδυνση από την αύξηση 11,7% την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Τα έσοδα αυξήθηκαν 3,7% φτάνοντας τα 9,45 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 και παρέμειναν ουσιαστικά σταθερά στα 2,55 δισεκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο, ανέφερε η IPG.
«Οι marketers προσεγγίζουν το 2023 αναγνωρίζοντας την ανάγκη να κάνουν επενδύσεις και να παραμείνουν στην αγορά, αλλά και με επιφυλακτικότητα», δήλωσε ο Krakowsky. Στις ΗΠΑ, τα οργανικά έσοδα του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 2,4% σε σύγκριση με την αύξηση 12,1% την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.
Τα οργανικά έσοδα στις διεθνείς αγορές αυξήθηκαν κατά 6,1% μετά από αύξηση 11% ένα χρόνο νωρίτερα. Ο τομέας Media, Data and Engagement Solutions της εταιρείας σημείωσε οργανική ανάπτυξη 5% το τρίμηνο. Το τμήμα Integrated Advertising and Creativity-Led Solutions του ομίλου αυξήθηκε κατά 2,6%. Ο τομέας Specialized Communications and Experiential Solutions της IPG, στον οποίο ανήκει το μεγαλύτερο μέρος των εταιρειών δημοσίων σχέσεων, σημείωσε οργανική αύξηση εσόδων 3,5% το τρίμηνο, στα 356,3 εκατ.δολάρια. Τα οργανικά έσοδα του τμήματος αυξήθηκαν κατά 8,5% στα 1,4 δισ. δολάρια για ολόκληρο το 2022.