IPG Mediabrands: Αποχωρεί ο UK & EMEA Head
Ο Richard Morris, διευθύνων σύμβουλος για Βρετανία και την περιοχή EMEA της IPG Mediabrands,
πρόκειται να αποχωρήσει από τον
οργανισμό, καθώς η Omnicom
Media συνεχίζει την αναδιάρθρωση της ηγεσίας μετά την εξαγορά της Interpublic Group (IPG)
από την Omnicom, σύμφωνα με
σχετικό δημοσίευμα βρετανικού
Μέσου.
Η αποχώρησή του λαμβάνει χώρα καθώς η ενιαία πλέον οντότητα Omnicom-IPG μεταβαίνει σε μια ενοποιημένη επιχειρησιακή δομή, ενσωματώνοντας την IPG Mediabrands στο ευρύτερο οικοσύστημα μέσων και μάρκετινγκ της Omnicom. Η διαδικασία ενοποίησης έχει ήδη πυροδοτήσει σημαντικές διοικητικές αλλαγές σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο Morris, ο οποίος είχε την εποπτεία της περιφερειακής στρατηγικής της IPG Mediabrands σε UM, Initiative και Mediahub, καθώς και τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες μέσων στην περιοχή EMEA, θα αποχωρήσει ως μέρος αυτής της συνεχιζόμενης αναδιάρθρωσης. Η αποχώρησή του αντικατοπτρίζει την ευρύτερη προσπάθεια εξορθολογισμού της δομής και ενοποίησης των δυνατοτήτων των πρακτορείων υπό το διευρυμένο δίκτυο Omnicom Media, που πλέον αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους media στη Βρετανία και την Ευρώπη. Διάδοχος δεν έχει ακόμη οριστεί.
Η ενσωμάτωση, που ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2025, αναμένεται να συνεχίσει να αναδιαμορφώνει ηγετικές θέσεις και λειτουργικά μοντέλα τόσο στα δίκτυα μέσων όσο και στα δημιουργικά δίκτυα.
Η αποχώρησή του λαμβάνει χώρα καθώς η ενιαία πλέον οντότητα Omnicom-IPG μεταβαίνει σε μια ενοποιημένη επιχειρησιακή δομή, ενσωματώνοντας την IPG Mediabrands στο ευρύτερο οικοσύστημα μέσων και μάρκετινγκ της Omnicom. Η διαδικασία ενοποίησης έχει ήδη πυροδοτήσει σημαντικές διοικητικές αλλαγές σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο Morris, ο οποίος είχε την εποπτεία της περιφερειακής στρατηγικής της IPG Mediabrands σε UM, Initiative και Mediahub, καθώς και τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες μέσων στην περιοχή EMEA, θα αποχωρήσει ως μέρος αυτής της συνεχιζόμενης αναδιάρθρωσης. Η αποχώρησή του αντικατοπτρίζει την ευρύτερη προσπάθεια εξορθολογισμού της δομής και ενοποίησης των δυνατοτήτων των πρακτορείων υπό το διευρυμένο δίκτυο Omnicom Media, που πλέον αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους media στη Βρετανία και την Ευρώπη. Διάδοχος δεν έχει ακόμη οριστεί.
Η ενσωμάτωση, που ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2025, αναμένεται να συνεχίσει να αναδιαμορφώνει ηγετικές θέσεις και λειτουργικά μοντέλα τόσο στα δίκτυα μέσων όσο και στα δημιουργικά δίκτυα.
