IPG Mediabrands: Νέος chief strategy και creative officer
IPG Mediabrands: Νέος chief strategy και creative officerΗ IPG Mediabrands προχώρησε στην πρόσληψη του Mat Baxter, προκειμένου να ενταχθεί στην ομάδα της Νέας Υόρκης και να καλύψει τη νεοσύστατη θέση του global chief strategy και creative officer. Η κίνηση αυτή ακολουθεί τον προσθήκη του νέου president, global business development και product innovation John Sintras. Αμφότεροι θα αναφέρονται στον worldwide chief executive Henry Tajer.
Προηγουμένως, ο Baxter εργάστηκε για πέντε χρόνια στη UM Australia, αποτέλεσε founding partner και Asia-Pacific chief executive officer για τη Naked Communications και συνέχισε στη MediaCom Australia. Στο νέο του ρόλο θα αναλάβει τον έλεγχο για τη συνολική προϊοντική στρατηγική και ποιότητα.