IPG: Μείωση οργανικών εσόδων κατά 3,6% στο πρώτο τρίμηνο του 2025

Η Interpublic ανέφερε μείωση
καθαρών οργανικών εσόδων κατά 3,6% στο πρώτο τρίμηνο του
έτους, η οποία, όπως ανέφερε,
ήταν σύμφωνη με τις προσδοκίες,
δεδομένης της δραστηριότητας
των λογαριασμών της πέρυσι.
Η εταιρεία είχε αναφέρει νωρίτερα ότι εισερχόταν στο 2025 με αρνητικά έσοδα (-4% έως 5%) λόγω τριών μεγάλων ζημιών πελατών. Τα συνολικά καθαρά έσοδα μειώθηκαν κατά 8,5% στα 2 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία διατήρησε τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους για μείωση οργανικών εσόδων μεταξύ 1% και 2% για ολόκληρο το έτος. Ο διευθύνων σύμβουλος Philippe Krakowsky δήλωσε ότι η «αξιοσημείωτη ανάπτυξη» στις IPG Mediabrands, Deutsch και Golin και η ανάπτυξη στην Acxiom συνέβαλαν στη μείωση του αντίκτυπου της αρνητικής δραστηριότητας των λογαριασμών. Η εταιρεία ξεκίνησε επίσης την αναδιάρθρωση ορισμένων δραστηριοτήτων στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τη συγχώνευση με την Omnicom, με τον Krakowsky να αναφέρει ότι η ολοκλήρωσή της στο δεύτερο εξάμηνο του έτους εξακολουθεί να είναι εντός του στόχου.
Η εταιρεία είχε αναφέρει νωρίτερα ότι εισερχόταν στο 2025 με αρνητικά έσοδα (-4% έως 5%) λόγω τριών μεγάλων ζημιών πελατών. Τα συνολικά καθαρά έσοδα μειώθηκαν κατά 8,5% στα 2 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία διατήρησε τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους για μείωση οργανικών εσόδων μεταξύ 1% και 2% για ολόκληρο το έτος. Ο διευθύνων σύμβουλος Philippe Krakowsky δήλωσε ότι η «αξιοσημείωτη ανάπτυξη» στις IPG Mediabrands, Deutsch και Golin και η ανάπτυξη στην Acxiom συνέβαλαν στη μείωση του αντίκτυπου της αρνητικής δραστηριότητας των λογαριασμών. Η εταιρεία ξεκίνησε επίσης την αναδιάρθρωση ορισμένων δραστηριοτήτων στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τη συγχώνευση με την Omnicom, με τον Krakowsky να αναφέρει ότι η ολοκλήρωσή της στο δεύτερο εξάμηνο του έτους εξακολουθεί να είναι εντός του στόχου.