To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IPG: Νέα συνεργασία με Adobe

IPG: Νέα συνεργασία με Adobe
Η IPG αποκάλυψε μια νέα συνεργασία με την Adobe μέσω της οποίας η εταιρεία αναδιαρθρώνει τον τρόπο με τον οποίο όλα τα agencies και unit της θα δημιουργούν περιεχόμενο με σκοπό τη βελτίωση εμπειρίας των πελατών αλλά και τη στόχευση κοινού με μεγαλύτερη ακρίβεια.
 Όλα αυτά τα κάνει ενσωματώνοντας το GenStudio της Adobe, που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη, στη δική της πλατφόρμα martech. Και είναι η πρώτη εταιρεία που το κάνει. Η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα νέο λειτουργικό σύστημα, το οποίο ήδη κυκλοφορεί στην αγορά και ανακοινώθηκε επίσημα την 1η Μαρτίου με το όνομα IPG Engine, το οποίο επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο όλες οι εταιρείες της IPG θα δημιουργούν περιεχόμενο για τα brands.
Το IPG Engine τροφοδοτείται από τη σουίτα εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης GenStudio της Adobe, καθώς και από στοιχεία ανάλυσης ταυτότητας της IPG Acxiom, καθώς και από δεδομένα πελατών. Σύμφωνα με τις εταιρείες, το Adobe GenStudio εξουσιοδοτεί τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου στα IPG Engine, αξιοποιώντας τις συνδυασμένες δυνατότητες των Adobe Workfront, Adobe Experience Manager, Adobe Express, Adobe Firefly, της οικογένειας δημιουργικών μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης της Adobe και της Frame.io. «Αυτή η νέα συνεργασία με την Adobe ανεβάζει τις δυνατότητές μας σε ένα νέο επίπεδο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της IPG, Philippe Krakowsky.